{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang abort
  • #1   6. sep 2012 Jeg fik en MA og måtte have en udskrabning, en klinisk en og man er groggy efter sådan en operation, så ville nok tage fri dagen efter. Jeg var under fuld bedøvelse, så kunne intet mærke, heller ikke bagefter..

Håber det gav svar..

• #2   6. sep 2012 Tror der gik en lille uge, til jeg fik en tid til udskrabning.

Og jeg havde det fint bagefter, en smule mens smerter. - men jeg holdt dog fri dagen efter.

• #3   6. sep 2012 jeg fik det konstateret ved lægen. og en uge senere en medicinsk abort
    (valgte selv dengang pga dårlig økonomi)
    og så var jeg sygemeldt en uge fra den dag aborten blev foretaget og frem.

• #4   6. sep 2012 Jeg fik en udskrabning, men var på arbejde dagen efter. Men jeg var ikke helt på toppen

• #5   7. sep 2012 Mange tak for alle jeres svar .

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #6   7. sep 2012 Den medicinske abort ligger på 8-9 uger, og den kirurgiske ligger på 12 uger...
    Jeg har fået en kirurgisk, og havde det ikke dårligt bagefter... (Kun pga. narkosen, men det går jo rimelig hurtigt over) Det føltes som en almindelig menstruation, men jeg fik ondt i maven (Lidt kraftige mens-smerter) hvis jeg overanstrengte mig... Det kunne være hvis jeg lagde håndklæder sammen, redte seng, (Du ved, når man ryster dynen eller håndklædet for at glatte det ud) og hvis jeg bar noget tungt, men efter en lille uge, var der ingenting... smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #7   7. sep 2012 Jo, man får valget, hvis man er inden for tidsgrænsen.. smiley

Kommentér på:
Spørgsmål ang abort

Annonce