{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  første scanning
  • #1   10. nov 2008 Dig selv og din vandrejournal - og din mand hvis han vil med. Det var Morten, og det var han rigtig glad for....

• #2   10. nov 2008
    hvornår skal man så have sin dåbsatest med ?

Selvfølgelig skal min kæreste med smiley han er jo faren .

• #3   10. nov 2008 Dåbsattest---> Hvad skal de bruge den til på sygehuset?

• #4   10. nov 2008 Lotte: Det er forskelligt fra sygehus til sygehus... Det fik vi konstateret i en tidligere tråd...Nogle sygehuset skal bruge dåbsattester når man skal føde andre ikke...

Vi skal have dem med hernede i Sønderborg. Ved faktisk ikke helt præcist hvad de bruger dem til...

• #5   10. nov 2008 Du skal ikke bruge din dåbsattest før du skal føde, når du engang når dertil hvor du begynder at gøre taske klar til Hospitalet så pak den ned der så du har den med dig, du skal først bruge den når du efter fødslen skal skrive den der fødselsattest (hvad den nu hedder).

Til Nakkefoldsscanningen skal du bare have tage det brev med du har modtagt om hvor og hvornår du skal møde og så ellers din vandre journal. Ikke andet. :o)

Og held og lykke med scanningen, det bliver spændene. :o)

• #6   11. nov 2008 de skal ikke bruge den på sygehuset, du skal bruge din dåbsattets når barnet er født den skal kirkekontoret have og de papir skal du sende senest 3 dage barnet er født mener jeg derfor siger man at man skal tage dem med på sygehuset, men det havde jeg da ikke sendte det da jeg kom hjem efter 1 døgn... eller kan din mand ordne de papir hvis du ligger der længe,.

• #7   11. nov 2008

første scanning er overstået smiley

down s. det var der slet ikke noget af den lille baby var sund og rask smiley
    det lille hjerte slog som det skulle og den var så smuk smiley

Kommentér på:
første scanning

Annonce