Tilmeldt:
5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Hvad har i købt inden babyen kom? {{forumTopicSubject}}
Har lidt i diskussion men manden om hvad vi skal købe og ikke købe, da hans mor mener vi stresser for meget og mener fx. ikke vi behøves at købe mere tøj, problemet er bare at jeg gerne vil ud at købe noget tøj SELV. Alt det vi har er noget jeg har fået af hans side af familien og meget lidt af min søster. Vil altså også gerne selv købe noget!
Har lavet en liste over de store/dyrere ting vi skal havde fat i.
(Skriv gerne vis der er mere eller mindre i vil tilføje)
- Barnevogn m. lift. evt m. pusletaske.
- Puslebord. Evt kasser, til bleer og div.
- Badekar.
- Seng + madras
- Voksipose.
- Dyne + Et ekstra sengebetræk. (Har 1 dyne + 3 sengebetræk)
- Ammepude.
- Babyalarm.
- Skrå stol eller lignede.
også har jeg tænkt at ønske mig en triptrap stol + en bæresele i julegave eller dåbsgave. (Da det jo er et november/december barn)
Lyder det virkelig af så meget??
synes ikke det lyder vildt i forhold til så mange andre, men kan godt være det bare er mig.. (sorry mit lange indlæg)
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Er bare blevet rigtig irriteret over hun blander sig sådan.. Det nok alle hormonerne
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.621
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Hun er bare alt for børneglad, så er lidt i tvivl om hun forstå at man skal la dem værre når de er så små. den mindste baby/barn hun har mødt var 3 mrd. Hende kunne hun godt la være, når hun var i sin skrå stol og hvad hun nu ellers sad og lade på..
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
Være, men havde det bare bedst velviden om han kunne lægge der i fred
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.621
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.621
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
Vi ønskede os en Tirpp Trapp til Tristan i dåbsgave den gang, og får oss en i dåbsgave til lille ny.. Det er tidligt nok til dåben, og vi ville ikke undværre den..
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 26 Svar: 75
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.272
Ellers skal du ALTID have enten barn eller hund med dig f.eks på toilettet
og ellers ser det fint ud. Jeg købte alt inden Vito kom.
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 5 Emner: 79 Svar: 969
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 540
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
så hvad hun synes er hvad hun synes.. det er sådan set ikk hende som er gravid
Jeg vil os mene kravlegård når der er hund
badestol til badekar havde vi os
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.621
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.272
men uheld sker når man er uopmærksom.
Det er IMO uansvarligt ikke at afskærme hundene fra barnet, medmindre de er under 100% opsyn altid
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.621
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.272
helt enig. Man kan aldrig stole 100% på dem. Og hver gang noget går galt, så er det i de tyve sekunder moderen vender øjnene væk
maj 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 73 Svar: 447
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Også er jeg blevet enig med mig selv at vi ikke behøves en auto stol. Og ja det faktisk kun mine svigerfar og svigermor der har bil. Så vi venter til hun skal ud og kører med dem, som jo ikke bliver her i starten..
Har også lært man ikke skal stole 100% på dyr, og især ikke når det gælder børn. Men vi snakket om det i går, og det det endte med vi også køber kravlegård vi har jo også kat og han fatter til gengæld ikke så meget.. tror faktisk han er bange for babyen, men vi vil heller være på den sikre side..
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
og som jeg også har skrevet køber vi også en kravlegård..
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
mar 2012
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
Jeg selv har været rigtig heldig at få enormt meget foræret, men en del er også købt brugt (hvilket man ikke kan se).
Det eneste nye jeg rigtig har er barnevognen - og en bæresele fra stokke jeg vandt i en konkurrence
Hvad har i købt inden babyen kom?