28. feb 2012 Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Påvirker det hende? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Julie:
Jeg har gået og tænkt her på det sidste at jeg synes faktisk at jeg har gået og tit været meget trist eller meget sur igennem hele graviditeten, og det er der forskellige grunde til, men jeg er lidt bange for om det det påvirker lille pigen i maven...
Det skal lige siges at kæresten og jeg er stadig igang med at stoppe med at ryge og det er super hårdt og vi har begge svært ved at holde den og ved også godt at når trængen er slem, så er jeg dobbelt så sårbar og ked af det.
Så der har været mange dage hvor jeg har været meget trist og sur, som nok også har været meget pga. at man ikke har røget..
Men har f.eks. også en chef, som kan gå mig så meget på nerverne at jeg tit faktisk har lyst til at slå hende og skride min vej fra arbejdet, det er nok en af de ting der kan gøre mig meget sur for tiden, at hun hakker på mig, siger at jeg skal gøre det og det. (Hvor man bare tænker, jeg har selv øjne i hovedet!!)
Og jeg er nok bare ikke stærk nok til at sige til hende at jeg faktisk synes hun er rigtig irriterende, når hun blander sig i alt hvad jeg laver. Det irritere og forvirre mig mere end det gavner.
Og ærgeligt nok kan det tit påvirke hele min dag negativt.
Og jeg synes snart det er ved at være flere gange på en uge nogle gange at det hele bliver for meget, men når jeg så står i situationen, hvor jeg er sur eller ked, så føler jeg bare aldrig rigtig at jeg kan komme væk fra den, lægge det bag mig og slappe af. Så kører det bare rundt i mit hovedet hele tiden.
Er bare ved at være bange for om det påvirker hende, at jeg nogle gange kan sidde og tude højlydt for mig selv eller er så sur indeni at jeg er lige ved at sprænge af raseri.
Nogle der har prøvet det selv eller tror i at jeg skal snakke med nogle om det?
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Men når det er sagt er det altså også pænt svært at styre som gravid når man har hormoner styrtende rundt i kroppen.. Én god ting er luge at minde sig selv om at man altså er lidt hormon påvirket i øverste etage, og at alt og alle måske ikke gør og siger som de gør, for at genere én
jun 2008
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Men må prøve at finde en måde at styre det lidt på, hvis man kan det. Vil bare ikke have at det går ned og påvirker hende alt for meget.. Så må jeg jo lige se om jeg kan styre mig selv lidt, hvis man kan sige det sådan..
feb 2012
Men ved jo godt at det er normalt med hormoner i graviditeten, men de er godt nok slemme
jun 2008
jun 2008
jun 2008
nov 2011
Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
feb 2012
Glad for der er andre som kender til det. Var begyndt at gå og tænke at jeg var for overdrevet og skulle falde ned, ligesom andre, men der er åbenbart også andre som kan blive ved at gå at være sure, selvom det ikke er nødvendig..
Theas mor.
Det kunne da godt være at jeg skulle prøve at arbejde lidt på mig selv og se om det hjælper, havde jeg ikke lige tænkt over at man kunne på den måde. Kan jo prøve det (:
nov 2011
feb 2012
nov 2011
Jeg får meget glæde ud af det!
Påvirker det hende?