28. feb 2012 Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Venner og Graviditet {{forumTopicSubject}}
Thomas:
Hej alle her på BG...
vi er nok ikke de eneste som oplever dette. Men vil meget gerne høre hvordan i andre har oplevet ligende og om i har gjort noget ved det el. bare lad det gå sin gang.
Min kæreste er lidt ked af at hendes venner på sigt har svigtet hende lidt efter hun både er flytte og blevet gravid. Og nu er hun blevet så sur, at hun bander dem langt væk, da de først viste stor interresse, og nu det faldet helt hen.
Oplever i det samme?
For mig, tror jeg det kan hænge meget sammen med dem som smutter i svinget, er mest dem som stadig lever "ungdoms livet" hvis man kan kalde det, det...
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Lige så snart man ikke er på samme stadie som de er, ja så forsvinder de..
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
okt 2011
Men bare rolig! Der kommer nye til
feb 2012
okt 2011
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 272
Jeg har det fint med det, selv om jeg nogen gange savner at være sammen med andre på min egen alder end kæresten.. men tror så, kæresten har sværere ved det, han er meget mere social anlagt end jeg er, men han kan også godt tag med i byen end til videre.. så glæder jeg mig bare til at se hvordan det bliver når den lille kommer..
feb 2012
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
apr 2012
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Jeg havde to gode veninder da jeg blev gravid. De var begge meget meget glade på mine vegne. Så fødte jeg, og efter relativt kort tid, blev det desværre skåret ned til een rigtig god veninde. Jeg har stadig ikke helt styr på hvad der skete, men sådan gik det altså.
Til gengæld facebooker jeg med en masse af mine gamle veninder, som følger meget med i min søn og min hverdag. Men det er ikke nogen jeg ses med.
Sådan går livet desværre bare.. Hun må håbe på at finde nogle i mødregruppen, eller måske nogle herinde fra som bor i nærheden og også har mindre børn eller venter sig? Min veninde (og også den tidligere) fandt jeg på hundegalleri
feb 2012
Det har min kæreste dog gjort, men når den ikke er helt gengældt, så gider hun sku ikke at blive ved, og så føler man sig vel også lidt til grin at blive ved.
Men ja, kan da godt forstå man bliver (føler), sig lidt halv skør til sidst, hvis man ingen socialiteter har til sidst. Det har vi alle brug for.
Og ja, det er nok nemmere for din kæreste (Kate E), at tage ud end for dig, nu når det er jer piger der er Gravide.
Jeg har dog sagt til min kæreste at jeg tager ingen steder. At vi må støtte hinanden nu hvor mange er gået fra, og bare fordi jeg måske har flere kontakter end hende, vil jeg have det dårligt med hun bare sidder derhjemme. Men det jo også bare mig
Men ja, tror også kæresten glæder sig til mødregruppen. Og Jeg glæder mig også til det på hendes vegne.
feb 2012
Og jo, hun bruger også facebook meget til den slags. Bare synd det hele skal gå over nettet frem for telefonen el. i virkeligheden. Men ja, sådan er det vel, som i andre også skriver det
Men ja, kunne da være hyggeligt at finde nogle enlige såsom par, som også bor heroppe af (Jammerbugt)(Aalborg), som cirka er lige så langt henne af.
apr 2012
feb 2012
Nu er damen fra kbh af også, så hun kender ikke så mange heroppe endnu. Så har det lidt skidt med bare at tage ud
jul 2011
Mht. at de der flytter, bør tage kontakt, så mener jeg bare, at jeg forventer, at mine veninder, der er flyttet til Aarhus/Kbh kontakter mig, hvis de har tid/lyst til at ses, når de er på besøg hos deres familier. Jeg har ingen jordisk chance for at vide, hvornår de aflægger Nordjylland et besøg, medmindre de fortæller mig det. Jeg skal nok skrive og ringe til dem, som jeg plejer, men hvis de ik giver det samme tilbage, fordi de har travlt med deres nye tilværelse, så svinder kontakten automatisk.
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 89 Svar: 606
Derudover har jeg en del gode veninder, hvor der godt kan gå år i mellem at vi se. Men når vi så mødes er alt ved det gamle og vi kan snakke som var det kun en uge siden sidst. Så man kan sagtens ha rigtig gode venner, uden man behøver at sidde lårene af hinanden:)
feb 2012
Da vi var i kbh, for at besøge hendes og min familie, havde vi også en aftale med en af hendes veninder, hvor det var lige før hun aflyste aftalen, men blev til 30mins besøg istedet for, selvom det cirka var 8 månedere siden sidst de sås, for så skulle hun noget andet.
Jeg syntes personligt det viser en del uinterresse fra deres side allerede der.
Tror vi begge er kommet lidt til det sted, at det ville være bedst at finde nogle/par, som var i samme sted, med mere modenhed. For Julie kan sakkens være et sted hvor de drikker og det ene og andet, selvom hun er på vanden.
feb 2012
Jeg mistet selv mange venner fra min tidligere forhold, da vi havde mange fællesvenner, og de valgte hendes parti fremfor mit... Så kender det selv alt for godt.
Men ja, en mødre gruppe glæder jeg mig til at høre om hvordan det kommer til at gå fra damen af
Lyder til der er flere "mødre"/"kommende mødre". som har det lidt på samme måde
feb 2012
Hvordan det?
andre børns forældre tænker du på?
feb 2012
Kan være vi er ligeså heldige så
Ellers gemmer der sig ikke nogle fra Aalborg omegn herinde?
vi bor selv i Pandrup
jul 2011
Et andet alternativ ku være, at hun oprettede en profil på minmave.dk, tilmelder sig en terminsgruppe og får nogle kontakter derigennem. Jeg har f.eks. været ude og spise på café med et par piger fra min terminsgruppe derinde
feb 2012
Det Rigtigt Charlotte... Jeg jo mand, så glemmer ret hurtigt (siges der)
Vil prøve sige til Julie hun lige kan prøve oprette sig derinde
Venner og Graviditet