{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
619 visninger | Oprettet:

Plukveer ? {{forumTopicSubject}}

Ja nu kommer emnet lige op igen smiley

Men er i tvivl om det er plukveer jeg har da jeg ikke havde nogle i første graviditet..
Men når jeg har lavet en del (rengøring hjemme eller andet) så får jeg sådan en underlig trykken og lidt som en pressen i nederste del af maven, synes ikke den bliver vildt hård når jeg mærker efter men har også nogle kg for meget så ved ik om det har noget at sige... smiley

Håber nogle af jer kloge hoveder her inde kan hjælpe mig lidt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Plukveer ?
  • #1   9. aug 2012 Altså jeg har "døjet" med smerter i underlivet, når jeg går/cykler osv.. Det føles nøjagtigt ligesom sidestik, bare i den nederste del af maven og ikke i siden. Det gør vildt ondt og jeg er nødt til at stoppe op nogle minutter før det går over. Er det sådan, du føler det?

Min jordemoder sagde i går, at det var plukveer. Har nemlig heller ik mærket noget til dem før, og synes ik maven bliver decideret hård.

Prøv evt. at snakke med jordemoderen om det. Min jordemoder sagde nemlig, at hun ik var bekymret, når jeg er så langt henne som jeg er, men at hvis jeg havde fortalt hende det i f.eks. uge 27 havde hun været bekymret smiley

• #2   9. aug 2012 Nej overhovedet ikke det gør slet ik ondt eller noget, det er bare en form for spænden, og trykken nedad agtig.. smiley slet ik smertefuldt eller noget smiley

Har desværre en vildt dum jm som jeg overhovedet ikke kan sammen med så vil hellere vente hele august ud til jeg får ny jm i sep. smiley

• #5   9. aug 2012 Camilla P - Ja det er nemlig det jeg har hørt. men nu er det ikke prikken.. det er mere at den spænder og ligesom det trykker lidt end ad og min mave bliver ikke stenhård smiley men har så hørt at maven ikke behøver blive sten hård for at det er plukveer smiley
    Jeg havde ikke en eneste plukvee i min første graviditet smiley var faktisk ikke mærket af andet end jeg havde ondt i ryggen smiley men ja denne graviditet er lidt anderledes.. smiley Plejer også at når det kommer så lige smide mig på sofaen og slappe lidt af ;D

• #7   9. aug 2012 Hih ja et er jo det.. så tænkte bare om det var plukveer jeg havde eller bare ja et eller andet andet smiley
    Jeps er hårdt for ryggen, og med dårlig/skæv ryg og at lænden sætter sig fast + hekseskud så er det absolut ikke sjovt smiley men ja tager gerne de problemer for et lille viduner mere smiley hih heldigvis har min ryg ikke været så slem denne gang (indtil videre) som sidst
    haha ja jeg sover bedst på maven, glæder mig sådan til når jeg har født bare det at kunne "trille" om på maven plask så sover jeg smiley

Kommentér på:
Plukveer ?

Annonce