{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

Uge 22+0 {{forumTopicSubject}}

Shit som tiden går hurtigt !

Jeg syntes det var i går jeg testede svagt pos. og nu er jeg allerede snart ved næste delmål. Nemlig uge 26, så kan de har de en chance for at hjælpe lillebror hvis der skulle gå noget galt.

Nu er jeg 22+0 ogtænker hvornår er man egentligt 5 mdr henne? Det burde jo være nu her om ikke så længe uge 20 er jo kun 4½ mdr eller husker jeg forkert? Folk glor lidt når man siger jeg er i uge det og det... så er det sjovere at kunne sige nu er jeg 5 mdr henne..

I dag skal jeg til Jm de føler mig tæt denne gang da jeg var tæt på at udvikle svangerskabs forgiftning.

Indtil jeg har født har jeg en scanning hver måned ( den ene har jeg dog selv betalt) Plus jeg har enten samtale med en Læge på sygehuset, aftale med egen læge eller tid ved Jm så jeg skal da ikke klage smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af toiletsæde 500 kr.
  • fjerne ukrudt 600 kr.
  • Elektriker skift spot som er faldet ud 350 kr.
  • Tilslutning af strøm til vaskemaskine 500 kr.
  • Samling af Make Up bord 840 kr.
  • Handymand tømre til justering af dørpumpe+dør 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uge 22+0
  • #1   26. jul 2012 tiden flyver og pludselig er de 9 måneder gået, men så går tiden endnu hurtigere, min lille dreng skal i dp på onsdag og jeg føler også lige at det var i går jeg testede positivt:)

• #2   26. jul 2012 åh ja - min den store starter den 6 aug. syntes lige han er født?! nu skal han væres storebror og starte i Dp....

• #3   26. jul 2012 Hihi du er 5 mnd henne 4 mnd før din termin smiley

Ih, alle synes bare tiden går hurtigt, jeg er 21+1 og synes det går såååå langsomt! Kom nu ud Lilja smiley

Er det fra uge 26 at der er en chance for at barnet kan overleve? Uh så glæder jeg mig også til da smiley

• #4   26. jul 2012 weee 5 mdr smiley

Ja fra uge 26 kan de begynde at gøre noget for babyerne smiley Derfor er det mit delmål næste mål er uge 34 smiley o så uge 40

Kommentér på:
Uge 22+0

Annonce