Gravid :I {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg må indrømme at jeg er blevet gravid ved et uheld. Men faderen er min kæreste, som er glad for det og ja, må sige jeg er overrasket over hvor positiv han er Jeg er 22 år og han er 29, så det er heller ikke fordi vi føler vi er for unge til det.
Nåh. Ingen tvivl om at der vil være masser af kærlighed og sådan.
Men jeg er godt nok overrasket.
Altså, synes ikke mange fortæller hvordan det føles at være gravid, og hold da op. Jeg vidste det ca. 5 dage efter :I Meget hurtigt ja, men det føltes bare underligt.
Ikke lang tid efter havde jeg ømme bryster og den underligste følelse i underlivet, og så var jeg godt klar over at mens ikke bare var forsinket for sjov.
Men følelsen er jo helt vild? Altså, det er ikke sådan at det bare føles "lidt" underligt, men det føles jo vildt underligt!
Og jo mere man læser tænker jeg bare hold da op. Allere nu her selv om det kun er 5 uger og 3 dage er der udviklet så meget?
Er der andre der tænker det samme? Har taget testen, og den var en meget tydelig positiv. Men det kom ikke bag på mig.
Men jeg tænker, er det naturligt at jeg skal føle det -så- godt? Altså den der trykkende underlige fornemmelse i underlivet. Eller skal jeg være urolig for at jeg måske mister det igen?
jun 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 3 Svar: 55
Jeg kunne osse mærke efter en uge til halvanden at min krop havde
Ændret sig , og vidste bare der var en lille bebs på vej og ganske rigtig
Er nu 10+4 og har kun lidt kvalme om morgnen nu ,
Tillykke
aug 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 18 Svar: 274
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Jeg var meget bange ved min første graviditet da jeg fik disse smerter, men det er ganske normalt og forsvinder hurtigt igen heldigvis..:)
apr 2009
Følger: 1 Emner: 22 Svar: 170
Gravid :I