1.674 visninger
|
Oprettet:
Hjælp :'( Mavepuster {{forumTopicSubject}}
Hej Alle ..
Jeg er i dag 11+3 og for en times tid siden fik jeg en ordentlig mavepuster af en hund som hoppede op af mig. føler stadig jeg kan mærke det. Det var i midten af maven, og nu er jeg sindsyg bange for at der kan have været skadeligt for baby Ved ikke hvor meget der skal til ?
er der nogen som ved noget om det?
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
Men mår det er sagt tror jeg absolut ikke du skal være nervøs, siden du ikke selv nævner det, går jeg ikke udfra at du bløder??
Baby ligger utrolig godt beskyttet og er jo stadig bitte lille, kan ikke tro den har fået andet end højst en lille rystetur
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 85 Svar: 388
jun 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 47 Svar: 207
jun 2012
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
God bedring
feb 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 14 Svar: 121
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 38 Svar: 1.391
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
jun 2012
Jeg ringende til vagtlægen, hvor jeg fik og vide at han synes jeg skulle komme derop, så jeg kunne blive undersøgt og scannet. Kæresten og jeg kørte så med det samme, og da vi kom derop var der kun 1 foran os. Da vi så kom ind mødte jeg virkelig den mest inkompetente læge til dato. Først virkede han lidt som om han synes jeg var latterlig at være kommet derop, på trods af at lægen i telefonen sagde jeg skulle køre derop. Herefter trykkede han mig lidt på maven, og forsøgte så med et stetoskop og se om han kunne høre hjertelyd. Det kunne han så ikke, men det er vel normalt nok når man ikke er længere henne, eller hvad? ..
Derefter begynder han så at forklare mig om hvor skrøbelig en gravidlitet er i starten, og at det måtte bære eller briste, og at de alligevel ikke ville kunne gøre noget for mig medmindre jeg blødte?? Jeg føler mig simpelthen så dårligt behandlet, og føler mig endnu mere bekymret og utilpas efter at have været deroppe. ... Vidste næsten ikke hvad jeg skulle sige.. Men sagde så til ham at jeg havde været til 2 scanninger hvor alt havde set fint ud, og at jeg jo bevæger min ind i den mere sikre del af gravidliteten, og det måtte han jo så give mig ret i, hvorefter han så siger at jeg jo heller ingen blå mærker har eller noget, og begyndte at snakke om at der jo så nok heller ikke var gået hul på mine tarme!!? øhh, nej tænkte jeg bare.Men det var jo slet heller ikke derfor jeg kom. Jeg ved jo bare ikke hvor meget der skal til for at det kan skade, og det ville jeg jo gå ud fra han vidste når han var læge.. I skulle simpelthen ha hørt hvordan han snakkede som mig. han fik mig i et øjeblik til at blive helt flov over at være kommet.. Er så rasende lige nu!!
Kan slet ikke fatte at man som læge ikke har mere impati over for folk, og måske ved hvad man skal sige og ikke skal sige når man har med et menneske og gøre som er dybt bekymret..
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Ville kontakte egen læge imorgen og håbe på at blive beroliget på den måde...
jun 2012
maj 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 196 Svar: 1.442
Når du er 11+3 ligger din baby helt nede ved/under dit skamben
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
For lige at fortælle hvor meget der egentlig skal til, kommer der lige et hårdt exemplar her...
Da min mor ventede mig, det kunne hendes far ikke affinde sig med, eftersom han syntes det var med den forkerte mand. Så han havde sparket hende og slået hende i maven, da hun i hvert fald ikke skulle være gravid med min far...
Og jeg er her den dag i dag, som i nok kan se
Lidt dum historie, og selvfølgelig er chancerne for at der kan ske noget når sådan noget her sker. Men skete intet. Og der skal RIGTIGT meget til. Dog er der selvfølgelig nogle som er mere skrøbelige end andre.
Hjælp :'( Mavepuster