{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Ændring af afførring!!?? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt at det er et lidt ulækkert emne, men jeg kan bare ikke rigtigt finde noget om det på nettet..

Jeg er nu 35+2 og har de sidste par dage haft en lidt mærkelig afførring, altså ikke som sådan dierré men bare meget blød og illelugtende afførring, min kost har jeg ikke ændret på og jeg har det heller ikke dårligt.
Er der andre der har prøvet noget ligende i slutningen af graviditeten?
Jeg har læst at nogle gange tømmer tarmen sig inden fødsel men så langt er jeg jo ikke med mindre at jeg går i fødsel før tid..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ændring af afførring!!??
  • #1   17. jul 2012 altså 3 dage indem min søn kom til verden, kunne jeg ikke rejse mig fra sofaen eller bare gå et smut fra køkkenet ind til stuen el. lign uden ( sorry min måde at sige det på ) lortet bare rendte ud af mig og det var ikke tynd snask, men dejlig lækker blød afføring smiley (ADDDD i know) Så det der med at kroppen selv tømmer tarmen kan der være noget om smiley

men om det er fordi du har en snarlig fødsel i vente, kan jeg ikke udtale mig om. fødte selv 40+2 smiley

• #2   17. jul 2012 Jeg havde meget blød afføring samme tid som du, og endte med hæmorider. Her hjalp nogle urtepiller der hedder Husk.

Jeg fødte iøvrigt 41+1, så nej, det er ikk nødvendigvis optakt til noget. smiley

• #3   17. jul 2012 Jeg havde hård mave i en del af graviditeten. Da jeg så fødte og ammede blev det endnu værre, og jeg endte med meget smertefuld forstoppelse, og til min 8-ugers satte min læge mig på en masse movicol, for jeg blødte simpelthen hver gang jeg havde afføring. Og ikke bare lidt rifter, men så det løb ned i toilettet :S

Mavebøvl er ikke til at spøge med!

I øvrigt synes jeg gerne at ens afføring ændres med hormonerne. jeg får altid lidt dårlig mave, når jeg har min mens.

Kommentér på:
Ændring af afførring!!??

Annonce