{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
826 visninger | Oprettet:

en lille klagetråd fra en super træt gravid :( {{forumTopicSubject}}

Jah vil egentlig ikke noget specielt med at skrive nok bar af med lidt fustration smiley
Sidder igen igen og ser på manden sove fordi jeg har for ondt til at ligge ned... De sidste par uger har været et mareridt har hver eneste aften/nat så ubeskrivelig meget uro i benene og kan ikke finde en behagelig måde at ligge på uden at få ondt pga mit bækkende smiley puden hjælper lidt men 1-3 timers søvn er ikke meget.. Nu har Nicklas så ferie fra dagplejen og alt energi bliver brugt på at underholde ham og holde huset bar lidt pænt. Har de sidste par nætter også døjet med at mine lår kramper så de er bare monster ømme især når Nicklas har en pyller periode og vil hænge hvilket pga bl. Er svært nok i forvejen smiley
Sys bbar generelt det er monster træls at være gravid efterhånden hvis det dog bar ville være lige så nemt som da jeg var gravid første gang smiley føler slet ikke jeg kan være i min krop til trods for der eftersigne ikke skulle være en særlig stor baby derinde og udsigten til at der er endnu 9 uger til baby måske vil ud føles bar monster lang smiley

Nårh en lille tudetråd men egentlig dejligt at komme ud med da jeg ikke ved hvem jeg skal tale med i det daglige om det ku jo være jeg var heldig en af i dejlige damer havde det ligesom mig...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  en lille klagetråd fra en super træt gravid :(
Kommentér på:
en lille klagetråd fra en super træt gravid :(

Annonce