1.200 visninger
|
Oprettet:
tiden går sååå langsom... {{forumTopicSubject}}
Ej hvor jeg sys tiden går langsom denne lige i tiden.. er 18+3 idag og sys godt nok der er lang tid til md, d 30.. glæder mig sådan til at føde det er helt vild og det hjælper ikk at jeg har 2 veninder som føder inden for 14dage.
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 470
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 58 Svar: 202
apr 2012
Følger: 1 Emner: 75 Svar: 470
tiden går sååå langsom...