{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være av av ??:( {{forumTopicSubject}}

Hej piger er der mon nogen der har prøvet det samme ?

Allerede tidligt i min graviditet begyndte jeg at have ondt i min lænd men det var til at holde ud

Men den sidste lille uge har jeg virkelig haft så ondt ned i lænd og balder og det er som om at det trækker om foran også ! Jeg har normalt en høj smerte tærskel men dette gør nogen gange så ondt på mig at jeg bliver helt dårlig smiley

Er det nogen der har prøvet noget lignede ??jeg er 13+ Idag

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 1.200 kr.
  • Hænge gardin op 250 kr.
  • Hænge 3 billeder/ rammer op 300 kr.
  • Tilsæt opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Set up lamps (and cables for lamps) 1.000 kr.
  • Fældet træ 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan det være av av ??:(
  • #1   3. jul 2012 Mit bud er bækkenløsning.. Jeg har selv problemer med en trækken ned i venstre balle, men det er "bare" min iskiasnerve der nemmere sætter sig i klemme når jeg er gravid..

• #2   3. jul 2012 Man kan godt pga det hele vokser få ondt i lænd og ryggen. Prøv og få en tid ved din læge. De kan teste for om det er bækkenløsnig eller om det bare er fordi kroppen forandre sig smiley mit startede med at det bare var kroppen ser forandrede sig og strak sig så mm blev øm. Til tider meget øm. Men har Så redet mig en begyndene vække løsning, og det sidder nemli ikke kun i lænd og foran. De føltes som om en står i hver side og trækker hele bækken/hoftepartiet fra hinanden. smiley

• #3   3. jul 2012 Jeg er kun lige knap 1.65. Men har ikke hørt højden har noget at sige. Det er vel mere generelt at kroppen skal vokse mere end den er til daglig. Men ellers hør din læge om han kan tjekke for bækkenløsning smiley det kan de godt nu om dage smiley

• #4   3. jul 2012 Hov Sorry smiley havde ikke lge set det ikke var TS der havde skrevet smiley beklager smiley men ja TS kontakt lægen smiley det ikke rart at gå og være bekymret. Så hellere få det tjekket smiley

• #5   3. jul 2012 Tak for svar piger smiley

Jeg fik en akut tid ved lægen og der var ingen tvivl om at det er bækkenløsning. Det er godt nok tidligt men som min læge sagde så ses det i nogen tilfælde .. Jeg har 1 mdr tilbage af mit vikariat som sosu hjælper og han mener jeg skal sygemeldes, det jeg godt nok ked af, men han sagde at man bliver nød til at lytte til de signaler kroppen udsender ..

• #6   3. jul 2012 Få en tid hos fys. Læger har ikk en skid forstand på bl

• #7   3. jul 2012 Ellers prøv om du evt den sidste måned kan klare den på halv tid? Jeg skulle også være sygemeldt helt, men ville så ende med at skulle føde på psyk for man bliver jo idiot af bare at gå hjemme. Så jeg startede med at være halv tid. Har fri nu til middag. Og det virker. Er stadig lidt øm når jeg kommer hjem, men det går smiley og jeg bliver ikke "dum" og får set andre end min sofa smiley

Kommentér på:
Hvad kan det være av av ??:(

Annonce