{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
482 visninger | Oprettet:

Gaaaaabb!! {{forumTopicSubject}}

Er 32+4 og Gaaaab, er bare sindsyg træt.. Kunne sove 24/7 hvis jeg fik lov.. Hele huset flyder og jeg burde rydde op og gøre rent, men sidder bare her ved spisebordet og glor på roddet imens jeg prøver at holde mig vågen med en kop kaffe, (har snart snart siddet her i 2 timer) og laver ingenting.. Ved at nå manden kommer hjem så vil han spørge hvad jeg egentligt har lavet idag, og dertil kan jeg kun svare 'absolut ingenting, spist ymer, drukket kaffe og lagt vasketøj sammen fra ét tørrestativ'.. Vejret er fantastisk, jeg burde nyde det, men det orker jeg heller ikke..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af to stk. Ballofix-ventiler 500 kr.
  • Maling oprydning 600 kr.
  • Klippe ligusterhæk og bortkøring af affaldet 1.999 kr.
  • Tømrer søges til rådgivning og delvis hjælp ved renovering 205 kr.
  • Skift af 3/4 tommer brugsvandsrør 1.764 kr.
  • Lugning af bede 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gaaaaabb!!
  • #1   28. jun 2012 Kender det alt for godt.. syns også jeg kan sove 24/7, men det er der ikke tid til.. mine forældre er hernede og hjælper med at sidde værelse i stand og gøre klar til spir smiley Så pisken bliver svinget smiley nu er der lige blevt spurgt til noget middagsmad, så må nok også hellere i gang så smiley så sig til din mand, du har slappet af for mig :)for jeg har ikke tid til det smiley (men godt mine fam er forstående når jeg lige skal have et break, er 30+1 i dag)

• #2   28. jun 2012 Puha, bliver helt træt eller mere træt af at læse hvad du er igang med, vi er gået i gang med badeværelserne men det er for hårdt arbejde til mig, men bliver bare så frustreret over at lave ingenting, hvis jeg ikke havde været gravid havde hjemmet stået flot og snurre lige så får bare så enormt dårlig samvittighed, det har aldrig roddet så meget som efter at jeg er blevet gravid, tør ikke tænke på hvor skrækkeligt her bliver efter baby er kommet, så har jeg garanteret hverken tid eller overskud!!

Kommentér på:
Gaaaaabb!!

Annonce