{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.021 visninger | Oprettet:

' LB '
' LB '
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71

gravid igen ? (efter abort) {{forumTopicSubject}}

Jeg fik igår foretaget en abort (fødte selv) da de i mandags fandt ud af ved en scanning at der ikke længere var liv, jeg nåede 18 uger .

Nogen der har været udsat for det samme og hvor hurtigt stod i med en positiv test igen ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  gravid igen ? (efter abort)
  • #1   7. jun 2012 Først..... puha føler med dig... håber snart du bliver gravid igen.

Men nej kan desværre ikke besvare dit spørgsmål

• #2   7. jun 2012 det gør mig ondt at høre, jeg har heldigvis ikke været udsat for det samme, men det er ofte let at blive gravid hurtigt efter en fødsel, da homonerne er i gang i kroppen, håber for dig det hurtigt lykkes

• #3   7. jun 2012 jeg nåede dog kun 12 uger hen, og fosteret havde været dødt 4 uger, så det kom selv ud, men men hormonerne var der jo.. vi prøvede med det samme bagefter, kunne jo ikke rigtigt regne på noget da vi jo ikke vidste hvornår jeg havde ægløsning, så vi prøvede bare, he he jeg stod først med en positiv test igen godt 3 mdr efter aborten, nogen vil nok sige det var hurtigt, men det føltes som 3 år...

• #4   8. jun 2012 Puha føler med dig kan kun forestille mig hvor hårdt det kan være... Tror dog ikke jeg ville ha lyst til at prøve med det samme igen men lige bearbejdet tabet... Du har nok en stor chance da de jo siger at efter en graviditet er det nemt St blive gravid igen

• ' LB '
    ' LB ' Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 35 Svar: 71
    #6   8. jun 2012 Ser ud til det kan gå stærkt med at blive gravid igen, jeg håber det går lige så stærkt for os .

Kommentér på:
gravid igen ? (efter abort)

Annonce