831 visninger
|
Oprettet:
hvad sker der lige......? {{forumTopicSubject}}
kommer lige med et udbrud her
ja jeg er en af de dumme der ryger under graviditet har dog skruet rigtig meget ned røg før 15-20 og ryger nu 5-10 (stadigvæk for meget)
men idag var jeg så ude og handle og holder så en rygepause inden jeg går ind
der kommer så den her gravide kvinde og synes da lige at hun vil belærer mig om at rygning er usundt for både mig og barnet
(har hørt den 1000 gange før)
nårh men jeg går så ind og handler og kommer ud igen hvor hun så står med en tændt smøg i hånden som hun skynder sig at smide
helt ærligt så luk dog R***N kost tænker jeg bare
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 5 Emner: 28 Svar: 239
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Jeg havde nok gået over til hende og sagt præcis som hun havde sagt til mig, og selvfølgelig med en eller anden grimasse
dec 2011
dec 2011
men nu er der vel også forskel på hvor skadeligt det er når det er med måde
har en ven som er meget stor han vejer faktisk lidt over de 150 kg.
han drikker ca. 3 1½ liter cola zero om dagen hvor jeg har sagt til ham at det er for meget hvis han gerne vil tabe sig men ved faktisk ikke om jeg har ret så jeg er begyndt at holde min mund omkring det hihi
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Nogen gravide ryger i smug, andre står ved at de suger nogle stykker...
dec 2011
jeg er skam heller ikke blank for at indrømme at jeg ryger
og ja jeg ved godt det er super dumt
men igen så er jeg også bare en af dem der har det sådan at jo flere der siger det til mig jo mere stædig blir jeg med ikke at ville kunne stoppe
hvis folk ikke sagde noget tror jeg det ville være nemmere for mig
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Jeg er en af dem som har svært ved at komme af med møjet, og under graviditeten røg jeg når jeg ikke kunne komme af med det.
jeg ved da godt at det var dumt, men jo flere der sagde det til mig, jo mere sur og mere lyst til en smøg fik jeg.
min JM sagde enda til mig, at en enkelt eller to ikke gjorde den store skade, hvor imod stress og dårligt humør hos mor faktisk også kan give skader. så hun sagde da vi kom i risikogruppen for Dawns, at nu syndes hun jeg skulle gå ud og købe mig en 10 stk, så jeg kunne slappe lidt af.
Men igen, ja det er bedst at lade være, det ved vi godt. men det er bare ikke alle der kan det.
dec 2011
ih der er så meget at tage hensyn til
og ja min JM har også sagt at stress og dårligt humør skader mere
men at jeg self. skulle skære meget ned da jeg inden graviditet røg 15-20
så er stolt over at jeg er nede på 5-10 nu og nogle dage helt nede på 3 smøger
dec 2011
de kan gi råd hvis man søger det og spørger men ellers skal de bare lukke og passe deres eget
en ret sjov ting faktisk min ene faster hun var så skide god til at sige til folk hvordan de skulle opdrage deres børn
hun er den i familien nu der har en knægt hun ikke kan styrer
han slår hende,spytter på hende,kalder hende luder mor,lorte mor osv.
synes bare det reflektere meget godt til det med at folk burde passe dig selv og deres eget hihi
hvad sker der lige......?