Scanning - kønnet. {{forumTopicSubject}}
Da jeg var til md scanning i uge 21 ønskede jeg og vide hvis hun kunne se det. Hendes svar var så senere da hun nåede til dette område at hun ville mene det var en dreng.
Okay, det var jo dejligt og få af vide hvilket køn det var af praktiske grunde da neutralt tøj for mig er kedeligt, det var ikke fordi det som sådan betød noget hvad kønnet var.
Nå men idag kommer jeg så til en ekstra scanning pga forhøjet blodtryk og der kun er to blodkar i navlestrengen hvor der normalt ville være tre. Det forhøjede blodtryk kan få baby til og vokse sig for stort, og dermed vil der være risiko for jeg skulle sættes igang gør tid, hvor det med navlestrengen kan give væksthæmninger.
Nå men jeg spørger så igen idag om hun ville kigge efter kønnet da hende den unge der scannede sidst ikke lød helt sikker i sin sag.
Lægen idag scannede efter det 3-4 gange men endte med ikke og ville udtale sig da hun ikke følte sig sikker nok i sin sag.
Hmm nu bliver jeg så i tvivl om den bare ikke har vist sine ædle dele idag eller om den første har udtalt sig uden og være sikker.
Troede ikke de udtalte sig uden og være ret sikker, så troede det var fordi hun ikke var så selvsikker endnu at hun var lidt forsigtig.
Nu må vi vente en måned før vi skal afsted igen så der er da lidt spekulationer indtil da.
Er der nogle der har oplevet noget lignende?
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
Så jeg ville også betale mig fra det hvis jeg var jer, så er I da sikre
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 51 Svar: 396
Scanning - kønnet.