{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.592 visninger | Oprettet:

utaknemlige K*lling {{forumTopicSubject}}

Det må være mig. Jeg sidder med nogle tanker jeg gerne vil dele, jeg ønsker altså ikke en debat ud af det men mere et råd til at ændre følelsen, så piger skal vi ikke lige starte med at holde os til at jeg ønsker råd for at ændre holdning? smiley
Jeg er jo gravid igen og det er jeg super lykkelig for bestemt ikke noget negativt der og selv om jeg har det skide dårligt så ville jeg overhovedet ikke bytte, jeg ved jo der er mange der ikke kan få børn.
i har en dreng der bliver 1 år lige om 13 dage, jeg har altid sagt at det kunne være sjovt med en dreng og en pige. Årh jeg ved ikke hvordan jeg skal formulere det uden at blive misforstået smiley
Nu er jeg snart 11 uger henne og som tiden gør så håber jeg faktisk mere og mere det er en dreng der ligger der, så min søn har en han kan spille fodbold med og slås med nu hvor hans far ikke kan. Jeg har ikke valgt at få en kønsscanning for at fravælge mit barn pga af kønnet men for at få oplevelsen. Jeg bliver da glad for både en dreng og en pige om det så havde været trillinger selv om det havde været hårdt hvis i forstår. Når jeg drømmer ser jeg kun for mig vi får afvide det er en dreng, jeg drømmer og drenge lege tøj, kan kun finde på drenge navne, de ting jeg har købt er grønne så det kan bruges til begge køn men så igen syntes jeg grøn er mere drenget hvorfor ved jeg ikke. Jeg bliver self. ikke ked eller sur hvis hun siger vi venter os en pige men hvorfor er det lige at jeg får de tanker nu, hvorfor er det at det virker som om der kun kan fødes drenge fra min mave..Når folk siger hvad tror i det biver svare jeg dreng, men håber da på en prinsesse... men det er som om et eller andet har overtaget det jeg en gang ønskede som om nogen har spist noget af mig, hvis i forstår - jeg burde jo ikke havde sådan tanker jeg burde være taknemlig... what to do, der må da være et eller andet jeg kan gøre ? Og husk piger det er ikke en debat for jeg vil os blive meget glad for en pige!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  utaknemlige K*lling
  • #2   12. maj 2012 Jeg gik med følelsen af at vi fik en dreng da jeg tog til kønsscanning og da hun fortalte mig det blev en pige blev jeg selvfølgelig rigtig glad for det, men kunne ikke helt ligge tanken væk om at det var en dreng.

    Da vi så kommer til md scanning viser det sig at det faktisk er en dreng vi venter os...

    tænker lidt det måske er det samme med dig. At du bare har følelsen af at det er en dreng mere i får.. smiley


  • #3   12. maj 2012 Jeg havde lidt lignende tanker da vi fandt ud af at vi skulle være forældre igen.

    Jeg har altid gerne ville have en af hver, og det har jeg det ikke dårligt med at sige. Jeg blev ikke skuffet da vi fandt ud af at vi skulle have en dreng mere, men jeg brugte nogle dage på at forlis med tanken om to drenge.

    Nu hvor Viktor er kommet til verden så er det helt fantastisk og jeg vil ikke bytte mine to drenge ud med noget som helst i hele verden. Det er perfekt for os, med vores drenge. smiley

    Som andre siger, så skal du acceptere de tanker som du har. Der hjalp mig at snakke åbent om det.


  • #4   12. maj 2012 tak fordi i vil dele jeres synspunkter smiley

    Jeg håber jeg kan få ro inden i om ikke andet så til Juni selv om det er et par dage endnu smiley


  • #5   12. maj 2012 Kender det godt...
    Vi er herhjemme enige om at vi kun skal have 2 børn, og jeg har derfor håber at det ville blive en dreng og en pige...
    Da jeg blev gravid her 2. gang tænkte jeg meget i starten "ihh bare det er en pige, kunne være så sjovt", og begyndte også at føle det som om det var en lille pige, men var "bange" for at det var mit ønske om en pige der gjorde jeg følte sådan...

    Har gået og tænkt "bare nu ikke jeg bliver skuffet" hvis det er en dreng, og har virkelig skammet mig over denne tanke, og ikke villet dele den herhjemme. Men jo nærmere vi kom MD scanningen, jo mere forsvandt tanken, og blev afløst af at jeg bare håbede den lille bebs var sund og rask.

    Det viste sig så til MD at det er en pige, men hun har kun 1 atterie i navlesnoren, hvilket tit er kædet sammen med mongolisme og Down Syndrom. Har været til ekstra scanning, hvor de har undersøgt grundigt, og hun er helt normal smiley men nu føler jeg så i stedet at jeg ligesom skulel "straffes" med frygten, fordi jeg i starten håbede på en pige.


    Men ja, tror bare det jeg vil frem til er, at det er HELT NORMALT at gå med sådanne tanker, og jeg er 100% sikker på at uanset og det bliver en dreng eller en pige, så vil du elske den lille bebs overalt å jorden. smiley


  • #6   12. maj 2012 at blive scannet for kønnet ud over det lidt prraktiske er jo fordi jeg netop har de tanker her og så har min søde mand give en en scanning så jeg kan få ro på pg nyde resten af graviditen smiley

    Men med sønnen der vidste jeg bare han var en Lucas og han var dreng og denne gang drømmer jeg om grøn og dreng så ved ikke om det er underbevistheden..


  • #7   12. maj 2012 da jeg ventede nr. 2 troede jeg fuldt og fast på at det var en pige og troede ikk på når folk sagde det var en dreng, for det kunne jeg slet ikk forestille mig.

    da vi så havde været til MD skanning og vi fik afvide at det blev en dreng. jeg blev noget overrasket over at der lå en lille dreng derinde... det tog mig lige et par og sluge den. dels fordi jeg troede det var en pige og fordi det ikk er særlig tit at vi får drenge i min familie......

    men jeg elsker ham lige så højt som min datter og de to passer bare så godt sammen som søskende, så kunne ikk forestille mig andre dem som mine børn smiley


    så kender godt de følelse


  • #8   12. maj 2012 jeg ønskede mig bragt en pige jeg havde navnet klar da jeg virkelig drømte om en pige der skulle opkaldes efter min mormor som blev taget alt for tidligt fra os..

    da jeg kom til MD kunne de intet se havde ellers gået og glædet mig sådan til at se det... nå men tog så til kønsscanning ugen efter og på vej dertil var min kor og jer bare enige om at det måtte være en pige når jeg havde de her drømme... jeg blev meget overrasket da hun sagde det var en dreng men ikkemindre glad smiley der farede tanker gennem hovedet og straks var ALT lyseblåt og grøn på min hjerne smiley


  • #9   13. maj 2012 iihh hvor jeg faktisk kender det smiley

    Jeg er 10+5 i dag og går og tripper om tanken om kønsscanning...
    Jeg er sikker på det bliver en dreng smiley hih vil selvfølgelig ik blive skuffet over en pige aldirg i livet, meeen kan bare mærke det er en dreng smiley min svigermor har en synsk veninde (og ja denne gang er det faktisk ganske sandt hun forudsagde jeg var gravid med Gabriella før jeg havde fortalt det til nogle kun jeg vidste det da hun fortalte min svigermor det) hun siger jeg får en pige.... så min svigermor spurgte mig også om jeg blev skuffet hvis det blev en pige.. og selvfølgelig ikke.. men ønsker så brændende en dreng så kender godt til dine tanker... tror bare det er det ønske man har og når man så kommer til kønsscanning og får køn af vide bliver man glad ligemeget hvad smiley


  • #10   13. maj 2012 piger hvor er jeg glade for jeres svar smiley I kan tro jeg føler mig lettet på en hel anden måde. Jeg drømte jo self at jeg fik en dreng mere men er også sikker på hvis scanningen siger pige så tuder jeg af glæde smiley
    Min man syntes at gå til uge 20 var lang tid når jeg havde det sådan her og han syntes jo det er lidt fjollet men som han siger jeg er jo en mand haha... Jeg vil nu sidde mig ned og prøve at nyde de sidste snart 5 uger til vi skal scannes .... j der er jo lige en dum NF først


  • #11   14. maj 2012 Det tror jeg bestemt også, er ihvertfald begyndt at acc. at jeg har de tanker og siger til mig selv at dette er i orden og ja lige meget om det er dreng eller pige bliver jeg jo lykkelig ellers havde jeg jo ikke valgt at få et barn mere

  • #12   16. maj 2012 Jeg ønskede virkelig det var en pige jeg ventede, men det var en dreng .. Skulle lige vænne mig til det, og efter et par uger kunne jeg slet ikke forestille mig at det skulle være andet end MIN lille dreng!

  • Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167
    #13   16. maj 2012 Lige et lille hmmm smiley

    Hvorfor kan piger nu ikke spille fodbold? smiley

    Jeg selv var vel en "drenge-pige" fra jeg var 3-16 år. Jeg byggede huler, cyklede om kap, legede krig og fange og spillede fodbold - endda på pænt højt plan.

    Jeg gik i en totalt fodbold-drenge-klasse - og var aldrig den sidste der blev valgt når der blev dannet hold i frikvarterene - på trods at jeg var ene pige blandt 20 drenge.

    I øvrigt har jeg en lillebror der ALDRIG har kunnet se det sjove i fodbold - så tja... Synes det er lidt fastlåst det med køn og sportsgren smiley

    Hvis jeg får en pige skal hun da både bygge huler, fiske, spille fodbold og klatre i træer, hvis hun har lyst smiley Det får mit barn sikkert - for den dag i dag er det de ting jeg synes er sjove - fremfor barbiedukker, tesleskaber og påklædningsdukker.
    Falder ungen for sådan noget tror jeg nærmere det er far han/hun skal kalde på. smiley Han er noget mere stille og rolig anlagt end jeg selv.


Kommentér på:
utaknemlige K*lling

Annonce