{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.472 visninger | Oprettet:

Frk L
Frk L
Følger: 1 Emner: 161 Svar: 367

Mærke liv med foranliggende moderkage? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer smiley

Jeg er 18+1 i dag og har ikke mærket liv endnu. Min moderkage ligger foran så prinsessen skal jo sparke igennem lidt ekstra smiley

Hvornår kunne i mærke liv med jeres moderkage foran? smiley

Hilsen en utålmodig kommende mor smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mærke liv med foranliggende moderkage?
  • #1   6. maj 2012 har mærket hver dag siden uge 14, men nu er det også min 3 gang så ved hvad jeg skal mærke efter smiley første gang mærkede jeg hver dag fra omkring uge 18.

Men det kommer også an på mange ting, hvor god tid man giver sig til at mærke efter, hvor godt man føler sin krop, hvor polstret maven er, hvor tyk moderkagen er og ja kunne som nok blive ved smiley men små bobler eller prik inde fra ville jeg beskrive den måde det føles på til at starte med smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#2   6. maj 2012 Lå din moderkage foran første gang?

• #3   6. maj 2012 Jeg er i dag (søndag) 22+4 og har først rigtig kumme mærke liv fra uge 21. Har mærket lidt i uge 17 og 18 et par gange. Det var som om at -ligesom man har lidt sommerfugle i maven. Lidt som om maven på en gang rumler og kilder. Men nu er det puf jeg kan mærke indvendigt. Som om den ommøblere på mine indvolde smiley en mærkelig fornemmelse smiley min kæreste har mørket set udvendigt en gang i uge 21, som om der var en lille loppe der lige hurtigt løb inde under maveskinnet smiley men jeg kan tydeligt mærke det indvendigt nu. Man er ikke i tvivl nu. Men pga moderkagen kan det ikke mærkes udvendigt. Så kold vand i blodet (kan jeg jo sagtens sige nu :D)en det kommer lige pludselig ved dig også smiley Når du ligger ned på maven, evt hvis du har været "godt i gang" pg så slapper helt af kort efter så se om ikke du har lidt rumle-fornemmelse smiley så er det nok din prinsesse smiley

• #5   6. maj 2012 jeg mærkede ham først uden på maven i uge 21 og inden i omkring uge 17 har os min moderkage til at ligge foran havde ellers regnet med det blev før nu det var anden gang men nej smiley

• #6   6. maj 2012 Første gange lagde min ud mod maven.. Og der var jeg 19+0 mener jeg det var samme dag som jeg havde brokket mig til MD smiley

• #7   6. maj 2012 Mærkede meget små spark i 17+ (var selv lidt i tvivl om det var mini manden) men fra omkring 18-19 var jeg ikk i tvivl. Her ligger kagen forrest i dunken smiley

• #8   6. maj 2012 Min moderkage ligge foran og jeg er 20 uger henne imorgen og jeg har mærket liv hver dag den sidste uges tid. Det har været sådan noget moslen rundt og små spjæt men igår aftes var det rigtig fine spark jeg endda kunne ane med hånden uden på maven smiley

• Frk L
    Frk L Tilmeldt:
    sep 2011

#9   6. maj 2012 Den følelse af at der løber en lille loppe rundt under maveskindet har jeg haft den sidste uges tid smiley det beskriver følelsen meget godt for synes ikke så meget det fåles som bobler smiley
    jeg må bare være lidt tålmodig smiley

• #10   6. maj 2012 Nej boblerne kan jeg heller ikke tilslutte mig. Eller den med at det føles som fisk der bumper mod en inde i en pose med vand smiley men noget kildren der lige hurtig løber henover et kort stykke smiley og ved lig blev det til noget ligesom rumlen i maven, men uden man er sulten smiley og nu kan jeg mærke den ommøblere på indvoldene smiley virkelig mærkelig følelse. Hi smiley

Kommentér på:
Mærke liv med foranliggende moderkage?

Annonce