2. nov 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Daglig motion, og så alligevel allerede... :S {{forumTopicSubject}}
Døjede i sidste graviditet med en slem bækkenløsning, masser af vand i benene og endte med svangerskabsforgiftning...
Det skulle jo helst ikke gå så slemt denne gang, så prøver at holdem ig i så god form som muligt, men det er sku svære end som så
Har gået en hver dag + jeg går til graviditetssvømning 1 gang om ugen. Alligevel kan jeg bare mærke hvor hurtigt det går ned af bakke. Er 23 +5 i dag, og for bare 2 uger siden kunne jeg gå 3km i rask tempo, nu kan jeg ikke engang gå 3km stille og roligt. Jeg får så ondt for neden i bækkenet / skambenet, og det river ned i ballerne på mig, så jeg dårligt kan gå resten af dagen, og har ondt dagen efter også.
Kan gå tur på godt 2km endnu, men frygter da hvor længe jeg kan blive ved med det, så der på så kort tid er sket så "meget" nedgang trods daglige ture.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Jeg er selv 29+ og har bækkenløsning og går til akupunktur 2 gange o
ugen for at afhjælpe.
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
nov 2009
Sidste var det legamentsmerterne der stoppede mine gåture, da jeg fik meget ondt mens jeg gik, og vidste ikke helt hvad det var der, men lyttede efter dem, da jeg havde blødt lidt i uge 7.
Har også legamentsmerter mens jeg går nu, men denne gang ved jeg hvad de er, så de kan bide som de vil, det er jo som sådan en sund nok smerte
Men ondt for neden 1½ døgn efter er sku ikke godt... det er bare lige til at ødelægge bækkenet helt, så det jeg nødt til at lytte efter :S
nov 2009
Går allerede til graviditetssvømning i Kalundborg, men her har vi ikke noget rigtigt varmtvandsbassin, så skal jeg til Slagelse, og det vil koste mig 100kr pr. gang med turen frem og tilbage, og det kan jeg ikke forsvare at gøre flere gange om ugen.
jul 2008
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Men hvad så med at cykel - kunne det være bedre?
Måske graviditetsgymnastik..?
nov 2009
Har aldrig prøvet yoga. Så tror ikke jeg skal kaste mig ud i det sådan midt i det hele
Ina, mor til Nicklas+spunk i maven .:
Ja, bækkenet gør ondt hver dag det skidt... Har sagt det til min jordemoder at min bækkenløsning er begyndt igen, det eneste hun siger at at jeg skal skåne det med en pude mellem knæene, stige ud af bilen med samlede ben og sådan de generalle råd.
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
Men svømning er også min plan til når jeg ender hver hvor jeg ikke kan mere.
Jeg er i uge 30 på onsdag
MM
nov 2009
Kan desværre ikke cykle, det gør for ondt for neden at sidde på sadlen, er jeg allerede for øm til :S
Har tidligere prøvet noget graviditets- / efter fødsel gymnastik, men det meste kræver stillinger hvor skulderen belastes, og er opereret i venstre skulder, desværre uden virkning, så jeg har en del bøvl med den, hvis jeg belaster den forkert. (irritation i rotorcuffen, hvor de sliber noget at en knogle af for at skabe plads, og fjerner slimsækken).
nov 2009
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Krydser fingre for dit bækken ikke bliver meget værre!
nov 2009
Håber bare ikke jeg ender på langs ligesom sidst, men kan da godt frygte med den vej det går
jul 2008
nov 2009
Sagde ellers den ene gang jeg var nede på FG til ekstra undersøgelse pga. mit helbred, at jeg havde hørt om noget akupunktur man kunne få på sygehuset/fødegangen, men fik afvide at det ikke ville hjælpe alligevel, så det så hun ingen grund til at de prøvede at give mig :S
Men må prøve at lufte det igen til næste konsultation - kan jo være min JM ser anderledes på det end dem sidste gang. Kunne være lækkert hvis det kunne hjælpe lidt. Vil så nødig ende som sidst.
jul 2008
Daglig motion, og så alligevel allerede... :S