{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.756 visninger | Oprettet:

Ensom med hormoner. {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen på BG...

Jeg er 30 + 4 henne og jeg har haft en meget turbulent graviditet... Jeg har været ekstrem dårlig indtil jeg kom i ca. 5 mdr.Så derfor har jeg gået hjemme sygmeldt hele vejen igennem indtil videre...

jeg syntes det er sindsygt hårdt at gå hjemme alene og har ikke bilen om dagen så jeg kan komme rundt da min mand har den. Så går bare alene. Det er nok homonerne som gør man føler sig utrolig ensom.... Plus at jeg har mistet mange venner ved at være gravid fordi de blev sur over jeg blev gravid når de havde prøvet længere tid. og min hund døde af kræft for 3 uger siden.

Føler i jer også utrolig ensom i jeres graviditet..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have fjernet hvepsebo 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.149 kr.
  • Møbler på plads efter gulvslibning 2.500 kr.
  • Nedtagning og bortskaffelse af trampolin 300 kr.
  • Elektriker - opsætning af lamper plus stikkontakt 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ensom med hormoner.
  • #1   19. apr 2012 Årh det lyder hårdt! Jeg er 29+ og har stort set været sygemeldt hele tiden så kender godt det med at dagene er lange, men jeg har heldigvis en bil hjemme så jeg kommer en del ud + at jeg går til akupunktur 2 gange om ugen så der sker da lidt.
    Hvor bor du henne?

• #2   19. apr 2012 Ja men mand støtter mig rigtig meget men han arbejder fra kl. 5 - 19 om aften og så er han bare træt... Og jeg kan se det gør ham ked af at jeg har den sådan hvis jeg snakker med ham om det... Ja ved godt det ikke er venner der er nået værd hvis de gør det men det er hårdt at miste dem..

Jeg prøver også at tage intiativ til noget men syntes ikke der er det store jeg kan begynde til eller tage til for at få bekendt skaber...

Jeg bor i en lille by Vinderslev op af Silkeborg...

Det er bare så hårdt at føle sig så alene...

• #3   19. apr 2012 Kan godt huske det med hormonerne smiley
    Hva med og lave noget kreativt, hvis du er til det smiley

Hvis i f.eks ved hva det bliver så måske lave noget dekoration til værelset.

• #4   19. apr 2012 Stor krammer her fra (:

• #6   19. apr 2012 Åhh ha jeg har det på samme måde smiley

Jeg måtte stoppe på mit arbejde på grund af jeg var så dårlig i starten, så jeg har faktisk ikke haft noget og lave siden jeg var ca. 2 måneder henne. Nu er jeg 29+3 og er blevet sygemeldt fra jobcenter med bækkenbundsløsning. Jeg er alene i min graviditet, og du kan tro jeg føler mig ensom i perioder. For mig er det svært at jeg ikke rigtig kan dele med nogen hvor meget min pige bokser rundt der inde osv. snakke om fødslen og andre ting og skavanker i graviditeten. I en periode var der ingen der skulle sige noget til mig så begyndte jeg og tude med det samme. Har egentlig haft det fint i lang tid, men det er frustrerende at man er så hjælpeløs. Jeg kommer ikke rigtig rundt og besøger folk på grund af jeg har de smerter, og bare det at handle har jeg opgivet nu, for kan simpelthen ikke bære de vare hjem. Jeg er ret stædig og vil helst klare mig selv, så jeg føler mig lidt ked af det lige pt. Hormonerne gir den rigtig gas tror jeg ;o)

Stor krammer her fra..

• #8   19. apr 2012 Camilla N:

Det lyder meget ens... det er først nu her jeg er begyndt at have det nogenlunde så jeg kan bevæge mig rundt . Men så har jeg ikke en bil hjemme og kan ikke komme hen til en bus... Og jeg kan heller ikke holde til så meget.

Jeg hadet også at have det så dårlig i starten... Kunne ingenting andet end at ligge og havde det skidt. Og syntes ingen forstod mig da alle jeg kender bare havde haft fantastiske graviditeter.

• #9   19. apr 2012 Tak for alle krammerne det hjælper virkelig.. Det var også mit håb ved at melde mig ind her på bg af få nogle bekendskaber og sådan.. At kunne snakke med nogen der forstår en.

Jeg har lidt svært ved at lave nogle af mine hobbyer da jeg ikke kan holde til at være for aktiv og sådan. Og Ja det kreaktive syntes jeg at jeg har lavet alt det jeg kan....

• #10   19. apr 2012 Har din mand langt til arbejde??? Kunne du måske ikk køre ham på job og hente ham igen?

Har i ikk lyst til at få en ny hund????

Forstår godt du syntes det er ensom at gå alene hjemme.
    Jeg har også en veninde som blev lidt ked af det, da jeg blev så hurtig gravid, hvor de havde prøvet i flere år. og forstår godt hun blev ked af det, men jeg kan jo desværre ikk gøre for, at det ikk kan lykkes for dem. Har du prøvet at tage kontakt til dem igen???

• #11   19. apr 2012 Hvad med at gå nogle lange ture...... evt med en ny hund? Det behøves jo ikke være en hvalp men en ung hund der har brug for et nyt hjem eller selvfølgelig en ny hvalp hvis i hellere vil det? Nu har du da i hvert fald tiden til at gå hjemme ved hvalpen og gøre den renlig.

• #12   19. apr 2012 Jeg køre også min mand på arbejde når jeg skal noget og skal have bilen.. Men det er hårdt at komme op kl.04:30 når jeg ikke sover så godt om natten.. Og så er det dyrt hvis jeg skulle gøre det tit.. Men jeg har den mulighed ja.

Nej det vil vi ikke nu, især ikke når der er under 2 mdr. til jeg skal føde.
    Og jeg har ikke lysten lige nu til en ny hund da jeg savner meget ham.. Jeg havde ham i fem år og han var mit et og alt..

Jeg har prøvet at snakke med dem men uden held. Det er specielt et par som vi har problemer med... De havde prøvet i 1 1/2 år og vi havde ikke meldt ud at vi prøvede for det syntes vi ikke vi ville hvis vi nu ikke kunne blive... Og så syntes de vi har stukket dem i ryggen ved ikke at melde det ud.. Og så sender de trælse rygter om os og snakker dårligt om os til vores fælles venner og de er åbentbart meget gode til at overbevise folk om at det er os der er galt på den

• #14   19. apr 2012 Ejjj hvor nogle møg "venner". Det kan da aldrig blive jeres problem at de ikke kan blive gravide. Kan godt sætte mig ind i at man bliver misundelig. Jeg har haft 3 spontane aborter inden denne graviditet og følte alle omkring mig blev gravide og var da rigtig misundelig og kunne ikke forstå hvorfor jeg skulle være så uheldig men jeg var selvfølgelig vildt glade på deres vejne.
    Man skal da ikke melde ud at man prøver at blive gravid absolut, det rager da sådan set ikke andre.
    Kan godt forstå du keder dig men ja altså, få gjort klar til baby, få ryddet op og hygget dig, se nogle gode film. Snart har du massere at se til når baby kommer.
    Har i ikke råd til at købe en lille bil mere? Det kunne jo også være rart dig og baby kunne komme lidt ud når den kommer til verden.

Kommentér på:
Ensom med hormoner.

Annonce