{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
380 visninger | Oprettet:

Føler mig snydt.....af min krop {{forumTopicSubject}}

Hejsa Alle
Har haft plukveer i nogle dage nu. Sammen med kvalme.
Så i går aftes ved 19.30 tiden gik de så helt amok. De kom lige efter hinanden med 6-8 min mellemrum. Så vi troede at nu var det nu. Jeg skrev op og vi tog tid på veerne. Så ringede jeg på fødegangen, der godt ville se mig.
Jeg kørte derop ved 23-tiden og veerne blev bare ved. Jeg ventede ret længe til jeg blev undersøgt.

Så blev jeg undersøgt, men JM sagde at jeg var 2 cm åben, men hun alligevel ikke kunne få en finger op i livmoderen. Så det ville sikkert gå i sig selv igen eller blive mere.

Kørte hjem i seng igen. Vågnede et par gange i nat af plukveerne igen, og har haft nogle stykker igen i dag...men det er nok gået i sig selv igen... ØV ØV ØV ØV:

Kom nu...... er i dag 37+0 Så reelt set må han bare komme.

andre der har prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føler mig snydt.....af min krop
  • #2   28. okt 2008 Det er bare røv!!! Synes ikke min krop kan være det bekendt.

• #3   28. okt 2008 Jep, jeg havde veer 2 gange før der skete noget mere, det bare ikke sjovt .

• #4   28. okt 2008 Nej, man tror at SÅ! NU skal vi være mor og far! Hurra.....

Morten blev så glad da han opdagede at de kom med ens mellemrum og at der var mange. Han kunne slet ikke lade være med at smile...men måtte jo desværre skuffe ham....stakkels mand.

• #5   28. okt 2008 Bare tænk på at baby når skal komme når den er klar, det hjalp mig.
    Jeg tror nemlig på der er en grund til de kommer når de kommer.

• #6   28. okt 2008 ja jeg har os, da jeg skulle have min datter, kom på fødegangen med veer søndag aften, og de gik så i sig selv igen i løbet af natten, så jeg fik lov at komme hjem igen dagen efter. og ca et døng efter er hun så født..

• #7   28. okt 2008 Anna: ja jeg tror du har ret. Jeg prøver også at tænke at fordi det ikke gik i gang i går, er det fordi Morten og jeg skal nyde roen og hinanden lidt endnu. Men det er svært.

Kom til at vrisse af Morten i går. Og det plejer jeg bare slet ikke at gøre. Er ved at være kulret af hormoner og utålmodighed...

Katja: håber da at det her går på samme måde.. Synes ikke det er fedt at rende op på fødegangen når det bare går i sig selv.

• #8   28. okt 2008 ;b

• #9   28. okt 2008 Argh...... ligger bare og mærker min livmoder bliver hård som sten igen og igen...øv da. Men min satsning har hele tiden været på 31.10. så det kunne nu være fedt om jeg fik ret...så slipper vi også for et kedeligt og træls familiearrangement på lørdag...

• #10   28. okt 2008 Ja, netop.... (pluk)-veerne er yderst velkomne her hos mig.....men det er stadig træls at de ikke bliver til mere end det....

• #11   28. okt 2008 Vi kan da håbe at det er et tegn på at kroppen gerne vil til at give slip nu men at den ikke helt kunne så det kommer i løbet af ugen, eller det bare var et lille forvarsel om at nu er den på vej så der sker noget en af dagene. NU kan der da ikke gå længe! smiley

En dag inden længe kommer dagen også hvor der er et indlæg fra dig om at du har du født et lille rakst barn på så og så fin en vægt og længde.

• #12   28. okt 2008 Jeg havde også mange plukveer inden de rigtige veer startede og 2 uger før jeg fødte var jeg også åben 1-2 cm men jm sagde at det var kun godt at der skete så meget før det gik igang for så blev fødslen kortere og nemmere.

• #13   28. okt 2008 Er sq lidt bange for jeg ligner min søster meget. Hendes fødsler har været laaaaange men lette. Og hendes går også igang og stopper igen nogle gange inden....

Men håber seriøst også at det er snart. Og tror det er snart. Var lige oppe på fødegangen og hente min vandrerjournal, og blev modtaget af en JM-stud, der godt nok var meget rolig og pædagogisk... måske til den trælse side.....

• #14   28. okt 2008 puha det er der godt nok mange som har prøvet, så er det da heldigvis ikke kun mig smiley

søndag aften klokken 9 begyndte jeg at få (pluk) veer, og de kom med ca 5 minutter imellem i starten og 3 minutter imellem til sidst så troede også at nu var det nu, men så klokken 5 om natten gik det væk igen desværre, er anden gang jeg prøver det nu, træls..!
    og igår aftes havde jeg plukveer med 7 minutter imellem, har også lige været ved jordmor til formiddag og hun tror det er tegn på at der snart sker noget...! smiley kunne være lækkert hvis hun havde ret for havde tamin her den 23 okt.... men som hun siger, man skal kun være glad for at det kommer lidt af gangen for så har man gjordt noget af arbejdet til når man skal føde...!

Kommentér på:
Føler mig snydt.....af min krop

Annonce