{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.610 visninger | Oprettet:

Tungt løft..!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige her for 30min ca. været meget dum, jeg var på arbejde ( arbejder med udviklingshæmmede) og skulle ligge en mongol i seng der skal ligge på venstre side pga. stort sår på højre hofte men har altid sovet på h. side så det kræver kræfter, så jeg er jo så dum at tage begge mine arme indunder hende for at vende hende og tænker først bagefter på at jeg jo der fik løfter rigtig mange kilo, lige efter fik jeg ond i maven sådan en spændings ondt.. Kan jeg ha' skadet min bebs eller hvad er det der gør at man ikke må løfte tungt.. Jeg er 22+0 idag..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tungt løft..!!
Kommentér på:
Tungt løft..!!

Annonce