22. mar 2010 Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Det utænklige er sket {{forumTopicSubject}}
Jeg har siden mdscanningen, fået afvide at min moderkage ligger foran fødselsvejen og at chancen for at den rykkede sig var 1% MEN nu er jeg igen blevet scannet uge 26+3 og sørme om den ikke har rykket sig !!!!!!!!! Dog kun meget, meget lidt - men altså Så håber jeg at den rykker sig HELT væk inden jeg skal scannes igen i uge 32 så jeg kan føde normalt
Er simpelthen SÅ ovenud lykkelig ... håber, håber, håber virkelig !!
5 uger tilbage, så ved jeg præcis hvor jeg står mht. fødselen Men nu har jeg så et par andre spørgsmål, som jeg håber at i kan hjælpe lidt med tøser.
Da jeg fødte Oliver var det et rent helved !! Han var alt for stor til at passere i mit bækken 4400 g. og 56 cm. Jeg fik en kæmpe flænge på min livmoderhals, mistede blod i livsfarlige mængder og min blodprocent nægtede at stige igen, så fik vildt mange poser blod ...
- Kan en bagoverbøjet livmoder have noget at sige mht. fødslen ?
- Da jeg var til NF scanning, sagde overlægen at han ville gøre så jeg fik lavet nogen vægtscanninger af bebs sidst i min graviditet, men hvornår ligger dette ca. altså hva uge osv. ?
- Hvad så hvis baby er li så stor som Oliver ???
God weekend allesammen
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
hvis dette barn vokser i samme hast, vil du nok blive sat i gang før, så hun ikke når at blive lige så stor
Og dejligt at moderkagen er ved at rykke sig - håber den rykker sig helt!
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Jeg var til tre vægtscanninger, da min søn var stor. Jeg mener den sidste var i uge 38.
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 38 Svar: 465
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Om det er skørt ? Nej det syntes jeg egentlig ikke, da der bliver holdt godt øje med mig og babs og har også hørt mange som har haft en li så rædselsfuld fødsel 1. gang, men 2. gang har været en drømme fødsel ... så vil jeg da på ingen måde ( så lægerne siger god for det ) tænke kejsersnit. Jeg er ret overbevist om at de nok skal have styr på det
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Det var den besked jeg fik..:)
Håber for dig at din moderkage når at rykke sig helt så du kan føde normalt!
mar 2010
Taak Gitte .. håber godt nok osse
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
det er forresten noget der har været oppe og vende en del gange herinde..
men håber da for dig du kan føde normalt, det har jeg gjort begge gange uden problemer..
mar 2010
dec 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 10 Svar: 527
Ja fødsler er jo ikke ens, så det kan sagtens gå glat denne gang. Jeg håber du får din drømmefødsel..
Det utænklige er sket