{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.100 visninger | Oprettet:

Det utænklige er sket {{forumTopicSubject}}

Jeg har siden mdscanningen, fået afvide at min moderkage ligger foran fødselsvejen og at chancen for at den rykkede sig var 1% MEN nu er jeg igen blevet scannet uge 26+3 og sørme om den ikke har rykket sig !!!!!!!!! Dog kun meget, meget lidt - men altså smiley Så håber jeg at den rykker sig HELT væk inden jeg skal scannes igen i uge 32 så jeg kan føde normalt smiley Er simpelthen SÅ ovenud lykkelig ... håber, håber, håber virkelig !!

5 uger tilbage, så ved jeg præcis hvor jeg står mht. fødselen smiley Men nu har jeg så et par andre spørgsmål, som jeg håber at i kan hjælpe lidt med tøser.
Da jeg fødte Oliver var det et rent helved !! Han var alt for stor til at passere i mit bækken 4400 g. og 56 cm. Jeg fik en kæmpe flænge på min livmoderhals, mistede blod i livsfarlige mængder og min blodprocent nægtede at stige igen, så fik vildt mange poser blod ...

- Kan en bagoverbøjet livmoder have noget at sige mht. fødslen ?

- Da jeg var til NF scanning, sagde overlægen at han ville gøre så jeg fik lavet nogen vægtscanninger af bebs sidst i min graviditet, men hvornår ligger dette ca. altså hva uge osv. ?

- Hvad så hvis baby er li så stor som Oliver ???

God weekend allesammen smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det utænklige er sket
  • #1   13. apr 2012 Det er nok efter den i uge 32 de begynder på vægtscanninge, vil mit bud være.

hvis dette barn vokser i samme hast, vil du nok blive sat i gang før, så hun ikke når at blive lige så stor smiley

Og dejligt at moderkagen er ved at rykke sig - håber den rykker sig helt!

• #3   13. apr 2012 Dejligt at du måske kan få lov selv men er det ikke skørt, med sådan en fødsel i bagagen?

Jeg var til tre vægtscanninger, da min søn var stor. Jeg mener den sidste var i uge 38.

• #4   13. apr 2012 man starter at vægtscanne efter 32-34 uge når det er tale om sådan noget i dit tilfælde - min veninde har været det samme igennem - hun fik dog PKS..

• #5   13. apr 2012 Jeg har en bagoverbøjet livmoder, og det havde ikke noget at sige i forhold til min fødsel.. Hverken læger eller scannings syigeplejersker gjorde andet end lige at nævne at den er bagoverbøjet, det var ikke noget nogen af dem knyttede nogen kommentarer til.. smiley

• #6   13. apr 2012 Tak for svarene tøser !! smiley Ih jeg er virkelig virkelig glad !!

Om det er skørt ? Nej det syntes jeg egentlig ikke, da der bliver holdt godt øje med mig og babs og har også hørt mange som har haft en li så rædselsfuld fødsel 1. gang, men 2. gang har været en drømme fødsel ... så vil jeg da på ingen måde ( så lægerne siger god for det ) tænke kejsersnit. Jeg er ret overbevist om at de nok skal have styr på det smiley

• #7   13. apr 2012 Under en graviditet retter din livmoder sig op og bliver normal!
    Det var den besked jeg fik..:)

Håber for dig at din moderkage når at rykke sig helt så du kan føde normalt!

• #8   13. apr 2012 Årh lyder super ...

Taak Gitte .. håber godt nok osse smiley

• #9   13. apr 2012 det er da noget pladder du har fået at vide med 1% min har begge gange ligget for udgangen, det har de ikke været bekymret for overhovedet, og beskeden til mig var at 9 ud af 10 gange flytter den sig med op inden uge 32 hvor man skal kontrol scannes, så det ville jeg da slet slet ikke være bekymret over, det er iøvrigt det eneste jeg har hørt, har aldrig hørt at der er meget lille chance for det, så der tror jeg altså endten lægen/jordmoren eller du er forkert på den...
    det er forresten noget der har været oppe og vende en del gange herinde..

men håber da for dig du kan føde normalt, det har jeg gjort begge gange uden problemer..

• #10   13. apr 2012 Det var fordi den i mit tilfælde, var vokset fast i et gammelt ar .. så derfor var chancen lille smiley Er både blevet scannet af 3 forskellige overlæger og min egen læge og jordemoder sagde at min chance var minimal .. så derfor smiley

• #11   13. apr 2012 Mon dog ikke de læger der har fulgt og undersøgt dig, ved hvad de snakker om.. smiley

Ja fødsler er jo ikke ens, så det kan sagtens gå glat denne gang. Jeg håber du får din drømmefødsel.. smiley

Kommentér på:
Det utænklige er sket

Annonce