{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.004 visninger | Oprettet:

Anne A
Anne A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 21

NF scanning {{forumTopicSubject}}

Hey jeg var ved lægen onsdag, og fik alle de papir og blodprøver og urinprøve... Og jeg fik lidt af en overraskelse, da jeg blev forberedt på at det kunne være jeg skulle have taget flere test osv. Jeg troede det skulle være en go oplevelse og skulle se den lille for første gang smiley (har dog været til akut scanning på Kolding sygehus, så har set den i 7 uge ) men det er også ligeså meget for kærestens skyld, da jeg ønsker det snart rigtigt går op for ham??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  NF scanning
  • #1   30. mar 2012 jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg forstår ikke rigtig meningen i det du skriver? smiley

• #2   30. mar 2012 Jeg forstår ik helt spørgsmålet? Troede du du sku scannes ved lægen? - og hvad er det for nogle andre tests?

• #3   30. mar 2012 forstår heller ikke helt, hvad du mener?:)

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#4   30. mar 2012 Fik vist skrevet det lidt for hurtigt smiley fik det 2 måneders tjek ved lægen med alle blodprøver og det der hører til, og da vi så kom ind på NF scanningen, sagde han at jeg skulle huske at det jo ikke nødvendigvis var en positiv oplevelse og man oftes bliver bedt om ekstra test osv, så jeg skulle ikke tage andre end min kæreste med( hvis han skulle med ) jeg ved godt der kan gå ting galt, men troede da stadig det skulle være positivt og en dejlig oplevelse og se den lille ??? Mener bare ikke at det er almindeligt for en læge at sige sådan

• #5   30. mar 2012 Var til NF eller lægen? Forstår ikke rigtig hvad du mener..

• #6   30. mar 2012 Jeg er stadig ikke med smiley nf laves da heller ik efter to måneder, men efter tre? smiley

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#7   30. mar 2012 Nej men som jeg skriver da vi kom ind på NF scanningen ...

• #8   30. mar 2012 Det lyder lidt barsk, at han sagde sådan, ja.. Men har du været til scanningen så?

• #9   30. mar 2012 Altså da i snakkede om NF med lægen???

Han har jo ret, NF er ikke nædvendigvis en fantastisk oplevelse.

• #10   30. mar 2012 Anne: Jeg tror ikke lægen har sagt det for at gøre dig ked af det... Men det sætter da klart nogle tanker i gang omkring hele forløbet og hellere have det in mente end at komme der og regne med at alt er i skønneste orden.

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#11   30. mar 2012 Nej det er jo først efter uge 12, men jeg er da blevet rigtigt nervøs nu når han gør det til en dårlig oplevelse:(
    Men har hørt/ læst at hvis man har set hjertet banket nedsættes chancen for spontan abort ned til 2-3% er det kun mig der har hørt det??

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#12   30. mar 2012 Nej det ved jeg godt, men synes nu at jeg allerede har været meget igennem på kun 9 uger... 3 akut læge besøg pga smerter 1 akut scanning på Kolding sygehus og nu efter i onsdags skrev lægen at de skulle bruge nogle flere prøver de kunne sende på sygehuset, fordi jeg har for mange hvide blodlegmer... Så havde da ikke brug for at vide hvor meget mere der kan gå galt nu smiley måske lidt mere en tryg stemme der siger det hele nok skal gå...

• #13   30. mar 2012 Åhr okay, ja det kan jeg godt forstå smiley

Men så får du den her, det skal nok gå alt sammen smiley

• #14   30. mar 2012 Det er helt normalt at være nervøs til nf - og andre scanninger. Men prøv at lade være med at bekymre dig, for så bliver ventetiden lang! Hold dig beskæftiget og sig til dig selv, at du INTET kan gøre.

Og ja, nu hvor du har set hjerteblink er risikoen for abort betydeligt mindre! Jeg er sikker på at du ik har noget at være nervøs for. Jeg forstår godt din bekymring - jeg var selv i samme bås for 2 uger siden.. og her gik det altså godt, og vi så en meget livlig bette en smiley

• #15   30. mar 2012 Den med hjerteblink er ikke en retningslinie for at der ikke kan gå noget galt desværre... Jeg har været igennem det... Og anden graviditet var kun begymringer..

• #16   30. mar 2012 Men at sige du skal være nervøs er forkert af lægen... Men du skal være velkommen til at skrive en pb til mig hvis du vil høre om min oplevelse både den dårlige og gode..

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#17   30. mar 2012 Jeg er egentlig kun så nervøs fordi min krop giver mig grund til det...
    Jeg håber selvfølgelig at det bliver en go oplevelse smiley
    Tænker nu egenligt ikk så meget på tiden, for synes nu egentligt det hele går så stærkt og kan næsten ikke følge med, medalje de råd og ting man skal vide og ting man kan gøre mod smerter og kvalme... Så tak for det, tror jeg tager en dag a gangen...

• #18   30. mar 2012 Jeg var også pisse nervøs til NF, for der får du tal for hvad chancen er for DS.
    Også til MD scanning i uge 20 var jeg rigtig nervøs - men dt er fantastisk når de scanninger er "overstået" og det er en stor oplevelse at se den bette og høre hjertet smiley

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#19   30. mar 2012 Ja det glæder jeg mig også til at opleve smiley
    Og det bliver dejligt når man har fået svar.... Kom så ud liam smiley

• #20   30. mar 2012 Ja, det blir rigtig dejligt for jer smiley
    Jeg købte det første sæt tøj til ham da NF var veloverstået ..

Haha, ja han å gerne få fingeren ud nu, den unge mand smiley
    Satser på han kommer i weekenden!

• Anne A
    Anne A Tilmeldt:
    mar 2012

#21   30. mar 2012 Ja det skulle da også være til at regne med smiley søndag eller natten til mandag smiley
    Købte det første tøj da jeg skulle fortælle manden det, så han kunne pakke det op smiley
    Tror jeg begynder når jeg ved hva det bliver smiley så kan man få det man gerne vil have og nogle dejlige farver på smiley

Kommentér på:
NF scanning

Annonce