{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

Drømme og mareridt {{forumTopicSubject}}

Godaften her inde. Vil lige høre mig lidt ad, jeg har her de sidste par nætter drømt at jeg fødte vores lille søn for tidligt.. Ja det er fra drømme til de rene mareridter, den ene nat stille og rolig almindelig fortidlig fødsel, den anden meget akut kejsersnit..
Vi skal til ekstra scanning er på torsdag 30+ da moderkagen lå nede til md.. Er ret spædt på at høre hvad de siger og om han vejer det han skal osv.. Har været indlagt en enkel gang med meget kraftige plukveer og kort livmoderhals.. Har siden haft flere kraftige plukveer og følelsen af rigtige veer ( regelmessige, meget smerte fulde og presse følelser nogen gange med en anelse kvalme og svimmelhed ). Har et bækken der er skævt, så døjer samtidig med mange smerter, så det er ikke fordi jeg laver noget der burde fremkalde plukveer ( er sygemeldt og lidt doven her i graviditeten smiley går stille og roligt og får styr på de sidste ting til ham og vasket baby tøj osv. Har en klar fornemmelse af at han pludselig dukker op uventet..

Ved ikke om det er drømmenes skyld eller om det kan gå hen og blive sandt.. Hvad har i af erfaringer??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Løs flise skal repareres / udendørs 500 kr.
  • Skrue ting ned ifm flytning 550 kr.
  • Plæneklipning med opsamling 1.000 kr.
  • Samle Ikea sovesofa Landskrona sammen 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Drømme og mareridt
  • #1   26. mar 2012 Altså det er meget normalt at drømme eller have mareridt når man er gravid..

Men her hjemme havde vi en klar fornemmelse af at lille manden ville komme for tidlig, jeg havde termin den 19 januar og vi snakkede meget om at han ville komme inden jul hvorfor vi var sikre på det ved jeg ikke, men fødte den 2 nov. så det blev for tidlig fordi jeg fik SSF.

Håber det hele nok skal gå og den lille bliver der inde tiden ud smiley

• #2   26. mar 2012 Drømme kan virkeligt variere meget.
    Med min datter havde jeg ikke andet end mærkelige drømme der kun var til at grine af.
    Med min søn har jeg ikke drømt så jeg kunne huske det.
    Og denne gang, har det bare kun været mareridt de sidste 2 måneder i hvert fald. har KUN haft 2 drømme der ikke var mareridt og der drømte jeg om en lille pige.

Drømme kan påvirke meget hvis de er meget livagtige. Nogle gravide kan være påvirkede af både gode og grimme drømme i flere dage efter.
    Det prøvede jeg selv her den ene nat hvor jeg havde 2 virkeligt ubehagelige mareridt og kunne slet ikke slippe dem i 2 dage efter, og vågnede op med tårer ned ad kinderne.

må være ærlig og sige at jo mindre man tænker over at nu er det lige om lidt der er termin og lige om lidt kommer baby, jo hurtigere går tiden, og jo bedre er overraskelsen når baby melder sin ankomst smiley

• #4   27. mar 2012 jeg drømte også rigtig meget i starten det var dog mere om at min forlovet ville gå fra mig

og det har jeg drømt ca. 5 gange nu under min graviditet smiley

• #5   27. mar 2012 Jeg drømmer også rigtig meget! .. bla. at min forlovede er mig utro, hvor jg vågner og virkelig skælder ham ud, fordi drømmen er så virkelig.. der er så skrækkeligt! .. heldigvis tager min forlovede det med ophøjet ro og bare beder mig tie stille og ligge mig til at sove igen, smiley

Men ja, jeg tror det er meget normalt at man drømmer så meget i ens graviditet..

Kommentér på:
Drømme og mareridt

Annonce