{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

:0/ {{forumTopicSubject}}

puhh jeg er i 15 uge nu, og er begyndt og mærke baby, men hvor er det trist hun ikke gir puf fra sig, de her dage, mistede i oktober vores tvillinge børn, i samme uge, hvor er jeg bange for og miste hende lige nu, hun er en stærk skid det ved jeg, men laver ikke andet end og være navøs. vi er så småt begyndt og kigge på ting til hende, men hvor er det svært når jeg er bange hele tiden:0( be om vil over denne uge NU

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle afbryder korrekt 400 kr.
  • Hænge maleri op 500 kr.
  • Opsætning af skab 600 kr.
  • Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  :0/
  • #1   22. mar 2012 Sender dig en masse varme tanker, kender alt til det. Jeg mistede også sent, og hold da op hvor har denne her graviditet været hård at komme igennem. Slappede først af da jeg var meget langt henne.

Jeg er nu 37+ henne, og et eller andet sted har jeg stadig tankerne om at det kan nå at gå galt endnu. Men kan heldigvis 'germme' det væk, så jeg også kan nyde det.. smiley

En masse krammer herfra...

• #2   22. mar 2012 ja syndes det er hårdt, især hvis jeg får mens lignende smerter, så syndes jeg ikke det er sjovt:0( men hvorfor kan man da ikke bare tænke det bedste, og være sikker på der ikke er noget ivejen:0)

• #3   22. mar 2012 Husk og slap af osse i dine tanker!!! Selvom det er svært er psykiske tanker tit værre end fysisk... smiley slap af og nyd det.. Jeg var anden gangs fødene og mærkede først rigtigt noget i over 20ne uge ... smiley

• #4   22. mar 2012 Tja, tror det er umuligt at slappe helt af og lade det ligge. Jeg tjekkede mine trusser for blod hver eneste gang jeg skulle på toilettet, og gik ofte på toilettet bare for at tjekke om der nu var kommet noget blod.

Ville ønske jeg kunne sige de beroligende ord, som fik dine tanker væk, men tror desværre ikke de findes. Jeg fandt dem hvertfald ikke, men kan da trøste dig med at jeg er nået så langt, så selvfølgelig får du en vellykket graviditet, og et dejligt barn ud af det.

• #5   22. mar 2012 Kan godt forstå, at du er nervøs - at miste kommer man ikke lige over... :(.

Jeg ville kontakte min læge - så du kan blive henvist til en ultralyd...det kan give en mere ro...

Ønsker dig rigtig meget Held og Lykke med graviditeten... smiley

• #6   22. mar 2012 Når du er så urolig, (hvilket er helt forståeligt !!) Så synes jeg du skal invistere i sådan en maskine, hvor i kan høre hjertelyden (: - Så kan du hele tiden følge med i at hendes hjerte slår og at hun har det godt derinde (:..

• #8   22. mar 2012 den hjertelydsmaskine ville måske være en ide

• #9   22. mar 2012 En scanning giver kun ro i det sekund man ser på den, så snart man går ud derinde fra er bekymringerne tilbage. Sådan var det hvertfald for mig, det gav mig ikke mere ro.

Kommentér på:
:0/

Annonce