2.808 visninger
|
Oprettet:
Vende baby :-( {{forumTopicSubject}}
Jeg var til jordemoder i mandags og desværre ligger baby i skråleje. Så hun siger at han skal vendes.
Jeg er i uge 35 så jeg synes det er meget tidligt, men hun sagde at når det er skråleje, så er det bedste at man får vendt baby nu. Så jeg har fået en tid på onsdag i næste uge.
Jeg er lidt nervøs og har brug for jeres erfarringer.
Gør det ondt? Hvor lang tid tog det med dig?
Jeg håber I vil hjælpe mig.
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 23
Det gjorde lidt ondt men ikke voldsomt, når du ikke vil mere siger du til også stopper de.
Du skal ikke være bange, de gør ikke noget imod din vilje.
Held og lykke
okt 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 23
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Synes altså ikke det er så spændene at være gravid mere :o(
Først er jeg gravid med tvillinger med mister desværre den ene.
Så vender moderkagen forkert og de siger at jeg nok skal forvente kejsersnit. -heldigvis nåede den at flytte sig.
Så siger de at jeg nok har svangerskabsforgiftning og urinvejsinfektion. -viste sig heldigvis ikke at være rigtigt. Bækkenløsning -heller ikke rigtigt.
Så fik jeg virus på ballancenerven som jeg stadig kømper emd hver dag og nu vil junior sku heller ikke ligge korrekt.
Det med ønske om en hel børneflok er taget op til seriøs genovervejelse nu!!!
aug 2011
feb 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 3 Svar: 96
MM
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
JM mærker jo på baby og så kan hun mærke hvilken retning barnet ligger.
dec 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 45 Svar: 279
Jeg skal dog på sygehuset i uge 37 da jeg har risiko for at skal have kejsersnit.. Men vi har herhhjemme besluttet at vis det er siger vi nej tak til vending.. Det er bare mod mit præncip da de kan vende sig retur igen
Pøj pøj med det hele.
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Jeg syntes ikke det var smertefuldt som sådan, det niver og giver varm skind + at de trykker og mosler rundt.
Men er du utryg og det gør for ondt - har du ret til at sige stop. Det samme hvis de kan høre på den lille at det vil h*n ikke være med til - så stopper de også.
Her lykkes det ikke og han kom ud 12 dage før termin ved pks.
Nu her venter vi nr 2, en pige og hun kommer ud om 33 dage også ved pks. Hun sidder godt plantet med numsen på venstre side - hoved opad og arme/ben/fødder og hænder er alt i højre side...
feb 2009
Jeps, men uanset hvordan hun egentlig ligger/sidder skal hun ud via pks.. Men pænt træls alligevel, for hele hendes vægt er jo mest i venstre side..
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Ikk for at skræmme nogen, men har en bekendt som også skulle ha baby vent og det gik fint, men hun mærkede bare ikk baby mere der efter og viste sig at ved at de havde vent hende havde hun fået navlesnoren om halsen og blev kvalt
aug 2011
Christina- Det lyder meget voldsomt. Hvad skete der med baby?
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.405
denne gang vender lillebror rigtigt men pga. det tidligere kejsersnit samt nogle andre ting så får igen pks her 8 dage før termin dvs. den 3 april i år kommer lillebror til verden
aug 2011
Så jeg håber det er nemmere at vende ham når han vender den vej.
Det vælger jeg at tro på
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 9 Svar: 660
Babyen blev kvalt i navle snoren
feb 2009
Den er lidt mystisk, især når jeg ligger ned....
aug 2011
-selvom jeg ville være rigtig ked af KS men begynder at blive lidt nervøs ved tanken :o(
aug 2011
Men det vigtigste er at junior har det godt, så jeg må arkivere mine fordomme og tage det som det kommer.
Men er lidt trist over det og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre...
Vende baby :-(