{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
517 visninger | Oprettet:

Utrolig som kroppen forandres {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen.
Nu er jeg godt 6 uger henne, syntes allerede det er utrolig så meget der har forandret sig.
Før spiste jeg salat til frokost og kylling og grøntsager til aften. Også frugt ind i mellem måltiderne. Det kunne jeg sagtens leve af, det kan jeg slet ikke mere. Bliver rigtig dårlig, og kan til tider slet ikke klare synet af salat og grøntsager. Så nu spiser jeg meget brød og føler slet ikke jeg kan blive mæt.
Før drak jeg cola et par gange om ugen, den lyst er næsten væk, nu drikker jeg det til fødselsdage og andet. Men slet ikke i samme mængder. Og søde sager siger mig intet mere. Har altid haft en sød tand. Syntes det er dejligt at spare på de søde sager, syntes bare det er træls slet ikke at kunne spise salat, for så kan mm sige det jeg spare på de søde sager, for jeg nu igennem franskbrødet osv.
Jeg har kvalme stort set hele tiden, men kaster kun op en gang om morgen, hehe.
Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, vist bare høre om i andre har prøvet at noget i har spist meget før i blev gravide, det kan i så ikke klare synet af nu og har fået andre lyster ? smiley

God søndag til alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Utrolig som kroppen forandres
  • #2   4. mar 2012 Min last er junkfood - desværre. Eller bare købemad generelt. Det er forfærdeligt! smiley lige nu søger jeg efter opskrifter på roastbeef, fordi jeg simpelthen vågnede Medde sådan en trang til roastbeef smiley det er dyrt at være graviditet!

• #3   4. mar 2012 Medde=med

• #4   4. mar 2012 Jeg arbejdede/ arbejder stadig i Jesperhus blomsterpark og i min graviditet rendte jeg over til ishuset som ligger ved siden af mit spisested og hver dag for at få en sor soft ice, det var altid det samme- STOR blandet soft ice med choko flager i bæger så alle medarbejderne derovre vidste altid hvad jeg kom efter smiley til trods for det tog jeg kun lige godt og vel 10 kg på i alt i min graviditet. jeg kommer stadig ovre i ishuset men MEGET sjædent. sidste sommer tror jeg at jeg fik 3-4 is sammenlagt i hele sæsonen... smiley

• #5   4. mar 2012 Det er virkelig sjovt alt det der forandres. Og det kan sagtens gå
    hen og blive møg dyrt at være gravid! Håber det blive lidt mere normal jo længere jeg kommer hen i graviditet smiley hehe.

• #6   4. mar 2012 Det eneste jeg kan mærke er at jeg skal spise hele tiden, for ikke at blive dårlig.. det er bare et stykke frugt, et par vinduer , eller en kiks.. men det er også det.. jeg har ikke fået smag for en bestemt ting, og har ikke prøvet hvor jeg vågnede/stod i en situation hvor jeg bare havde lyst til en besmtet ting med samme.. ej heller at der var noget jeg ikke kunne spise pga lugt/smag etc pludselig.. håber det fortsætter, dog at kvalmen går af så jeg ikk hele tiden skal have noget spiseligt inden for rækkevidde. smiley

Kommentér på:
Utrolig som kroppen forandres

Annonce