Utrolig som kroppen forandres {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen.
Nu er jeg godt 6 uger henne, syntes allerede det er utrolig så meget der har forandret sig.
Før spiste jeg salat til frokost og kylling og grøntsager til aften. Også frugt ind i mellem måltiderne. Det kunne jeg sagtens leve af, det kan jeg slet ikke mere. Bliver rigtig dårlig, og kan til tider slet ikke klare synet af salat og grøntsager. Så nu spiser jeg meget brød og føler slet ikke jeg kan blive mæt.
Før drak jeg cola et par gange om ugen, den lyst er næsten væk, nu drikker jeg det til fødselsdage og andet. Men slet ikke i samme mængder. Og søde sager siger mig intet mere. Har altid haft en sød tand. Syntes det er dejligt at spare på de søde sager, syntes bare det er træls slet ikke at kunne spise salat, for så kan mm sige det jeg spare på de søde sager, for jeg nu igennem franskbrødet osv.
Jeg har kvalme stort set hele tiden, men kaster kun op en gang om morgen, hehe.
Ved ikke hvad jeg ville med indlægget, vist bare høre om i andre har prøvet at noget i har spist meget før i blev gravide, det kan i så ikke klare synet af nu og har fået andre lyster ?
God søndag til alle
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
sep 2010
Følger: 1 Emner: 19 Svar: 213
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 33 Svar: 203
hen og blive møg dyrt at være gravid! Håber det blive lidt mere normal jo længere jeg kommer hen i graviditet
dec 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 44 Svar: 831
Utrolig som kroppen forandres