{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.268 visninger | Oprettet:

AAAAAAAV! - skal jeg kontakte lægen? {{forumTopicSubject}}

jeg er elev om soial og sundhedshjælper, og er i min 1. praltk.. men, sagen er så den ar jeg skal skubbe en overvægtig dame ud på hendes badeværelse i hendes kørestol, jeg støder så på en kant med det ene hjul, og DUM SOM JEG ER løfter jeg hende og kørestolen ca 10 cm væk fra den kant, da jeg har sjort det får jg et jag i maven, og kan godt marke at det ikke var særlig smart.. jeg skubbede det væk, for så ondt gjorde det jo heller ikke.. da jeg kommer ud i bilen og skal køre til næste borger gør det bare sindsygt ondt i venstre side af maven fra under brystet og ned i lysken .. smerten kommer i jag og gør vandvittigt ondt, jeg får nermest tåre i øjnene og knække helt sammen..
mit spørgsmpl er om jeg skal kontakte lægen eller om jeg skal fortsætte med bare at ligge og slappe af på sofaen?

er 18+3 idag..


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AAAAAAAV! - skal jeg kontakte lægen?
Kommentér på:
AAAAAAAV! - skal jeg kontakte lægen?

Annonce