Kvalitet af skanningsbilleder {{forumTopicSubject}}
Hej Piger
Jeg var i lørdags til kønsskanning hos skanningsklinikken i København. Oplevelsen derinde var super god og det viste at vi skulle have en lille pige - der var mange fine billeder oppe på skærmen.
Jeg havde mine veninder med - da min mand ikke er hjemme.
Men da jeg kommer hjem og ser billederne og videosekvenserne, bliver jeg mildets talt vildt skuffet. Det er svært at se noget på billederne og videoen og det er lidt træls når jeg gerne vil dele denne fantastiske oplevelse med min mand
Kvaliteten er rigtig dårlig i forhold til NF-skanningen og jeg forventer mig altså noget andet når jeg skal betale for det. Overvejer meget at brokke mig over kvaliteten og evt. prøve at få en ny skanning.
Det skal siges at jeg normalt bor i Aalborg og var på weekend i København - så det er heller ikke super nemt at få lavet om...
I må gerne se billederne og sige jeres mening?
http://www.babygalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=10282
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
hvis ja så kan jeg fortælle dig at vores billeder var også super gode da vi var der
men da vi så kom hjem lignede et af billederne en bobble bil der lå på taget og alt var utydeligt
hvis jeg var dig ville jeg klage og hvis du så får pengene tilbage så betille en ny hos dem i hillerød de er super gode
der kan du se billeder af køn scanning i mine album
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
vi har fået super billeder og dvd og cd med billeder - så jeg har haft en god oplevelse.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Man kan jo slet intet se??
mar 2008
Følger: 41 Følgere: 42 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.781
men ja som Christina siger, så kan du se mine billeder fra kønsscanning her i aalborg, og der kan man jo tydeligt se min lille dreng. Jeg valgte også 3D scanning ved dem
dem anbefaler jeg gladeligt
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
mar 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 236 Svar: 1.763
Jeg ville klart klage
Kvalitet af skanningsbilleder