Mærkeliv hverdag {{forumTopicSubject}}
Hej. Vil ligge høre her inde.. Har læst mig frem til at man fra uge 24 skulle kunne mærke liv regelmessigt og hver dag. Har fra 18 uge mærket baby ret tydelig, skal lige siges jeg er normal/ en lille smule spinkel af bygning.. Men havde for halv anden uges tid siden så kraftige plukveer at vi valgte og tag på Fødegangen hvilket resulterede i en overnatning.. Havde ikk mærket lillemanden i 3 dage da vi tar der ud, hvor jeg før havde hverdag og kraftige spark, han havde det dog fint.. Men syns os efterfølgende at jeg ikke rigtig mærker så meget til ham, han en gang i mellem boblene fornemmelser, men ikke nær så kraftige som før mine plukveer..
Tænker også lidt, de sagde både til nakkefold og midtvejsskanning at han var større end gennem snit men min mave er ikke ret stor i forhold til hvad man ser andre, kan han være "så stor" og maven lille at det måske er derfor jeg ikke kan mærke det så tydeligt, hvis han ikk har så meget plads??
De sagde os på Fødegangen at man først kunne forvente at mærke liv hverdag mellem uge 27 og 30, hvor min jordemoder sagde fra 24 uge sidst jeg var der.. Er lidt forvirret.
dec 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 155 Svar: 671
har så også haft en spontan abort i uge 10 så ved ikke om det kan ha noget med sagen at gøre
min lille mand sparker så kraftigt at selv min forlovet kan mærke det på maven
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men du kan godt ringe alligevel og sige du har mærket ham normalt hver dag og nu intet..
den med hvis der ikk er så meget plads gør ikk at han ikk kan bevægesig da du ikk er så langt henne endnu og jeg havde en lille mave selvom de var 2 og jeg mærkede dem hver dag..
Mærkeliv hverdag