{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

så forvirret {{forumTopicSubject}}

For 3 uger siden fik jeg min mens 2 uger forsinket. Fik en meget svag potitiv test. Jeg blødte en uge som normalt og derfefter kom der en masse brunlig udflåd. Efter nogen dage fik jeg vildt ondt i maven. Tog til lægen i onsdags og jeg fik en positiv test og blev sendt på sygehuset. Intet foster i livmoderen men en skygge ved den ene æggeleder. De mistænkte graviditet uden for. Fik taget blodprø e onsdag og fredag. Fredag var tallet faldet. Igår fik jeg taget blod prøve og fik svar i dag. Stigende hcg. Fik taget blodprøve igen i dag. Blev scannet og intet at se uden for livmoderen men en lysning måske fostersæk i livmoderen. Fik så svar på blodprøven fr imorges og der var hcg lidt faldende. Men der sq gerne gå 2 dage imelem prøverne for at vise mere præcis.. er mega forvirret. Nogen der har prøvet noget ligende? Bløde forresten stadig svagt


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  så forvirret
Kommentér på:
så forvirret

Annonce