{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Nakkefold imorgen {{forumTopicSubject}}

Puhh så kom dagen endelig imorgen til nakkefold, visheden om der måske er noget ivejen, ligger og ulmer lige nu, men det er nok lige så meget fordi, jeg ikke har det dårligt mere, og min blære er ligesom inden jeg blev gravid, jeg er bare så "normal" igen, at det gør mig bekymret, har jo mistet før, og SHIT jeg frygter, resultatet.

men samtidig er vi ved og så småt forberede os på baby, vi har i denne uge snakket meget om børneværelset, med farve og gulv og det, ikke snakket møbler og det, men bare det, vores RODERUM, så småt skal ryttes, og gøres i stand, gør os helt høj.

Imorgen skal bare overståes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nakkefold imorgen
  • #1   14. feb 2012 :0)

• #3   14. feb 2012 Havde det på præcis samme måde som dig. Var overbevist om der ikke var nogen "hjemme" til NF scanning, for havde bare ingen symptomer. Men da scanneren kom på lå der en lille tosse og vinkede smiley Alt var fint og det var bare skønt.
    Havde det så igen på samme måde til MD scanningen, men igen var der en lille en der vinkede smiley Først nu her er jeg ved at have det som en realitet og ikke bare som ønske tænkning. Nu her går jeg og taler om bette fisen og glæder mig så meget smiley

• #5   14. feb 2012 he ved pludselig det hele er okay, baby, kan ikke lide når jeg laver mad:0/ så gæt hvordan jeg har det lige nu, suk. vi har jo en del tøj, og småting fra sidst vi ventede, og har 3 startpakker så vi er rimeligt med:0) blir godt imorgen skal vi ha købt nyt ventetøj til mig, har tabt mig 10 kg imens jeg har været bevidst om jeg var gravid, så spørg om jeg kan passe det jeg havde fra sidst:0) men blir dejligt, når manden siger vi skal ha noget nyt tøj til mig:0) elsker når jeg ikke selv kommer og siger vi skal ud og shoppe:0)

• #7   16. feb 2012 så var vi til scanning i går. er kun 10+4 henne lige pt. men vi så jo lille skid. og den sov da vi scannede, og HOLD DA OP den er svær og få gang i, men vi fik da lidt liv i baby, og så nogle små spark, blev så glad. men vi skal så til nakkefold om 14 dage, og kunne godt vænne mig til og skal til scanning hele tiden:0)

• #8   16. feb 2012 Yay, dejligt at høre. Og skønt med en ekstra scanning :O)

• #9   16. feb 2012 ja blev så glad for og se lille skid bevæge sig, puhh hvor var jeg træt efter scanningen, må sige det var tydeligt og mærke hvor lettet jeg pludselig blev. men hvor kan jeg ikke vente til den 1.

Kommentér på:
Nakkefold imorgen

Annonce