{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Mislykket glukosebelastning... {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Har været på sygehuset i dag for at få lavet en glukosebelastning men efter kun 20 min kom alt sukkervæsken retur...
Hvad gør man så nu?? Skal snakke med min læge om det i morgen pr. telefon.. Men tænkte at der var nogle der måske havde prøvet noget lignende.. Og kan/vil fortælle hvad de så skulle??

Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mislykket glukosebelastning...
  • #2   26. jan 2012 næsten gang så ta en citron med og pres saften i det hjælper

• #3   26. jan 2012 På OUH plejer de og lave den med citron. Det er bedre i en ellers klam drik smiley Men ja du kommer bare ind igen.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #4   26. jan 2012 Ja du skal prøve igen. Jeg har fået det lavet to gange før og siden tabt mig meget. Har aldrig haft sukkersyge, så jeg vælger den prøve fra denne gang. Man er jo ik tvunget, men vælger man at tage den bliver du nødt til at tvinge dig selv til at holde det i dig. Ellers skal du bare prøve igen igen...

• #5   27. jan 2012 Jeg oplevede præcis det samme...
    Havde simpelhen så meget kvalme og kunne intet holde i mig..

Jeg takkede pænt nej tak til en ommer! Det var simpelhen tortur synes jeg!
    Jeg takkede også nej med nr 2 og jeg har ikke haft nogle problemer under mine graviditeter..:)
    Der bliver jo også holdt øje gennem dine urinprøver hos JM og lægen gennem hele graviditeten!

Det eneste den test fortæller dig er om du har belæg for at få det!!!?? Forstår slet ikke idéen og meningen med alle de penge der bliver brugt på de teste!:)

Kommentér på:
Mislykket glukosebelastning...

Annonce