1.249 visninger
|
Oprettet:
Blødning {{forumTopicSubject}}
Hej piger!
I forgårs bløde jeg cirka lidt over en 5 krone frisk blød, idag da jeg var oppe at tisse havde jeg lyserød udflåd:(. Er det normalt??? , jeg har ikke blødt får i min graviditet. Jeg er 29 uger henne og har blærebetændelse jeg ikke kan komme af med, og Jeg kan mærke min lille prins som jeg plejer. Jeg har ingen samtrækninger plukveer eller ligende.
Jeg tænkte at jeg heller lige ville spørger jer her inde inden jeg forstyre fødegangen.
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.529
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
jul 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 56 Svar: 328
Bare fortæl alt det du har skrevet herinde, når du ringer, så kan de vidst bedre vurdere om du skal komme ind forbi et smut eller ej ..
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.059
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.059
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 339
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
dec 2011
Følger: 1 Emner: 20 Svar: 339
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
Blødning