{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

farlige kemikalier i blodet {{forumTopicSubject}}

Hjælp..... smiley

Jeg er stoppet med at bruge parfume og make up, kunne alrig finde på at farve mit hår, benytter en neutral roll on deo. Og shampooen skulle være rimelig ufarlig.

MEN jeg går med kunstige negle..altid. har gjort det i halvelen af mit liv og så var det min mor skrev en mail forleden og sagde, har du tænkt over hvad neglelimen gør ved din krop...... øhhh næeh... pas.

Kan I fortælle det? går det også lige i blodet
Og hvad med den daglige lip gloss og solcreme?

Ja jeg skriver også disse spørgsmål ned så jeg kan høre min egen læge ad, men skal først derop om 2 uger, så tænkte I måske vidste noget smiley

Pft

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  farlige kemikalier i blodet
  • #1   18. okt 2008 Jeg ved at acrylnegle er de værste, de er absolut forbudte at få når man er gravid.
    De andre ved jeg desværre intet om. Har bare kun hørt at acrylneglene er meget giftige for babyen

• #2   18. okt 2008 jeg har både gået med make-up og brugt produkter i mit hår ( dog ikke farve), min læge sagde ikke noget til mig om at jeg ikke måtte gå med et.

• #3   18. okt 2008 jeg har os brugt mascara og hårlak i håret osv og brugt parfume. og min søn har det altså fint. godt nok brugte jeg det ik hver dag, men det hændte.. Jeg har os fået farvet mit hår en gang.

• #4   18. okt 2008 Alt med måde, vil jeg sige..

Jeg bruger stadig parfume, dog kun på tøjet. Bruger en neutral deo under armene, da jeg ikke kan tåle parfume der.
    Makeup bruger jeg stadig og mine normale hårprodukter. Farver ikke hår og går ikke i solarie.
    Neglelak bruger jeg dog stadig på tæerne..

Er det skidt?

• #5   18. okt 2008 jeg farver stadig hår, for hvis du går til frisøren kan du få noget som ikke er skadeligt.. smiley
    jeg lever stortset samme liv som inden jeg blev gravid, og kan jeg ik se noget forkert i....
    for hvis man skulle gå ud fra alt hvad ALLE siger må vi ingenting, det er hvertfald mit syn på det

• #6   18. okt 2008 Ja neglelak er en lidt skidt ting. De dampe er ikke så smarte så det ville være bedst at lade være med at bruge det. acetone og sådan er lidt skrappe sager, men skal man se det fra den lyse side hvis man er glad for neglelak så må det da være at vi går efteråret i møde hvor vi ikke går i sandaler alligevel ;D

jeg render også rundt med grimt hår og det trænger SÅ meget til at blive farvet men så må det trænge for jeg vil ikke farve det.
    jeg holder mig nu også fra de andre ting men jeg har også stor chance for at videreføre allergi da jeg både har eksem, og dyreallergi og det vil jeg helst undgå at give mit barn hvis jeg kan

• #7   18. okt 2008 Jeannie, jeg går nu stadig i bare tæer i mine sandaler på jobbet, kan simpelhen ikke holde ud at have sko og strømper på når jeg er på job *griner* Har ellers alid været en frossen pind hvad angår mine fødder.

• #8   19. okt 2008 Tak for jeres svar, jeg er kommet frem til at jeg nok hellere må tage de kunstige af og forsøge at stope med at bide negle. Neglelim kan ikke være sundt.

Og neglelakken på tæerne overlever jeg nok også uden, selvom jeg KUN har sandaler, da det er 27-30 grader her hver dag smiley

Enig med dig Jeannie, ønsker for alt i verden ikke at få et barn med allergi eller eksem.. og 9 mdr af mit liv kan jeg godt ofre i form af ændring i kost og forfængeligheds produkter smiley

• #9   19. okt 2008 Elisabeth : Må man spørger hvor i verden du bor da?

Kommentér på:
farlige kemikalier i blodet

Annonce