farlige kemikalier i blodet {{forumTopicSubject}}
Hjælp.....
Jeg er stoppet med at bruge parfume og make up, kunne alrig finde på at farve mit hår, benytter en neutral roll on deo. Og shampooen skulle være rimelig ufarlig.
MEN jeg går med kunstige negle..altid. har gjort det i halvelen af mit liv og så var det min mor skrev en mail forleden og sagde, har du tænkt over hvad neglelimen gør ved din krop...... øhhh næeh... pas.
Kan I fortælle det? går det også lige i blodet
Og hvad med den daglige lip gloss og solcreme?
Ja jeg skriver også disse spørgsmål ned så jeg kan høre min egen læge ad, men skal først derop om 2 uger, så tænkte I måske vidste noget
Pft
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
De andre ved jeg desværre intet om. Har bare kun hørt at acrylneglene er meget giftige for babyen
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 185
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 154 Svar: 1.216
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Jeg bruger stadig parfume, dog kun på tøjet. Bruger en neutral deo under armene, da jeg ikke kan tåle parfume der.
Makeup bruger jeg stadig og mine normale hårprodukter. Farver ikke hår og går ikke i solarie.
Neglelak bruger jeg dog stadig på tæerne..
Er det skidt?
jun 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 78 Svar: 490
jeg lever stortset samme liv som inden jeg blev gravid, og kan jeg ik se noget forkert i....
for hvis man skulle gå ud fra alt hvad ALLE siger må vi ingenting, det er hvertfald mit syn på det
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
jeg render også rundt med grimt hår og det trænger SÅ meget til at blive farvet men så må det trænge for jeg vil ikke farve det.
jeg holder mig nu også fra de andre ting men jeg har også stor chance for at videreføre allergi da jeg både har eksem, og dyreallergi og det vil jeg helst undgå at give mit barn hvis jeg kan
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 671
Og neglelakken på tæerne overlever jeg nok også uden, selvom jeg KUN har sandaler, da det er 27-30 grader her hver dag
Enig med dig Jeannie, ønsker for alt i verden ikke at få et barn med allergi eller eksem.. og 9 mdr af mit liv kan jeg godt ofre i form af ændring i kost og forfængeligheds produkter
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
farlige kemikalier i blodet