{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

så blev det sagt til svigerforældre {{forumTopicSubject}}

ja var i kolding igår, for og sige jeg var gravid, havde lavet en kage, hvor det stod på. og det eneste der blev sagt var, Aj det er jo ikke smart, når du skal opereres. måtte vi forklareat det heller ikke var planlagt, og operationen var aflyst, så vi var nød til og fortælle det.
blev lidt trist over den måde de tog det på.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev det sagt til svigerforældre
  • #3   15. jan 2012 ja blev nare så skuffet. og nej de viste ingen glæde :0( men så nu glæder jeg bare til og fortælle mine forældre det, ved de bliver glade:0) jamen ledbånd i knæet, det vil ikke bli trænet ordenligt op, igennem graviditeten, og så er jeg bange for den risiko for og tabe. så har sagt fra. jamen det er meget usikkert, om jeg er 5 uger eller 8 uger, for kan godt bare ha en langsomvoksende foster, og så være 8 uger henne

  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

    Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #4   15. jan 2012 Tillykke!

    Min svigermor (som jeg ikk har kontakt med idag sad og sagde til mig at hvor var det godt vi ikk sku til at være forældre for det var jeg bare slet ikk mentalt klar til bla bla... Og to dage efter fandt jeg ud af jeg var gravid planlagt vel og mærket men det gad jeg ikk sige til hende den dag at vi prøvede.... 1 uge efter fortalte vi det og der var hin enormt glad sagde hun men sad og tuede fordi det ikk passer hende jeg er hendes svigerdatter...

    Det er ikk alle der kan se glæden i det, i hvert fald ikk med det samme smiley


  • #5   15. jan 2012 Ej dumme svigermor du har. Min svigermor sad og smilte af glæde hun var nu tæt på at falde ned af stolen den dag vi valgte at fortælle folk jeg var gravid smiley

    Men så får du lige et stort tillykke med graviditeten herfra smiley


  • #6   15. jan 2012 Årh det er så træls sådan noget smiley



  • #8   15. jan 2012 det er næsten min svigerfar der er værst:0( og det smitter så af på resten af famililen, kan være der er en grund til jeg ikke gider og dele noget med dem:0(

  • #9   15. jan 2012 øv tror jeg var blevet rigtig skuffet kram til dig og så må du træne lidt i varmsvandsbassin har du overvejet det?? jeg er næsten sikker på den dag vi fortæller det så hyler min svigermor af glæde og hopper op og ned totalt rund forvirret hehe og det samme med min mor
    .hvor jeg ville være i tvivl hvad mine søskende vil sige


  • #10   15. jan 2012 Der er bare nogle folk hvor at det er som om tingene lige skal vende røven for det så kommer ud der. En masse lort får de lukket ud. Synes det er fedt du er gravid og de skal bare tænke før de tale.... Altså!!

  • #11   16. jan 2012 ja blev bare så skuffet over dem, vidste godt det ikke vil reagere med tåre, og kæmpe smil, men blev bare så såret da jeg fik afvide at det var da dumt, når jeg skulle opereres, TAK FOR LO.T. men fik det sagt til de gamle igår, havde taget kage med hvor der stod, tillykke mormor &morfar. og så skulle de lige se den for havde jo aldrig lavet sådan en kage før, og nøj hvor tog det lang tid for dem og forstå, de læste ikke på den, var nød til og be dem læse på den. hehe, så fedt, og begge mine brødre var så glade, elsker dem:0) så stor succes derhjemme

Kommentér på:
så blev det sagt til svigerforældre

Annonce