Kontant Hjælp - Sygemeldning ?? {{forumTopicSubject}}
Godaften derude, Jeg har desværre måtte søge supplerende Kontant Hjælp, Grundet en Masse fis og Ballade på min Arbejdes Plads, hvilket er en hel anden historie .. Mit Spørgsmål lyder dog således; Jeg skal sygemeldes far mit arbejde grundet store Gener, men hvilken indflydes har dette på de 25 t/u hvor jeg udover her er pålagt at skulle ned og søge arbejde frem til min barsel starter??
Jeg ser det således at i det jeg er sygemeldt er jeg vel heller ej forpligtet til fortsat at komme på "Jobcenterets Afdeling" for netop at søge en Yderligere stilling ..
Min barsel påbegynder d. 19/03 - 2012
Mvh Marina
maj 2009
Følger: 1 Emner: 57 Svar: 1.096
I hvert fald så du er sikker på at de også har modtaget din sygemelding, går ud fra at både dit arbejde og jobcenter skal have sygemelding.
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 48
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jeg er sygemeldt frem til barsel - og var sygemeldt til uge 20. var ude 3 dage og sygemeldt igen, efter uge 20 har socialrådgiveren ringet og ønsket godt nytår og spurgte om hvordan jeg havde det..
sidste graviditet gav socialrådgiveren først lyd fra sig efter barslen og blev sygemeldt da jeg var halvvejs
jeg kan læse at det er forskelligt og kommer meget an på hvilken socialrådgiver man har?
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 2 Emner: 117 Svar: 688
Kontant Hjælp - Sygemeldning ??