8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Glædes indlæg, min sygedom {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg har oprettet flere trælse indlæg pga. sygdom som er opblusset herunder graviditeten, indlæggelser, og skyld følelse overfor min datter !
MEN VED I HVAD ! Nu kommer der altså et dejligt positivt indlæg, for jeg har det så MEGET bedre end jeg har haft længe
Jeg er kommet på høj dosis medicin, er kommet hjem fra sygehuset og er nu næsten 100% smertefri i forbindelse med min sygdom
Jeg har lige pludselig fået ALT min overskud tilbage, hvilket vil sige at jeg nyder den sidste tid hvor vi bare er os 3 herhjemme, at jeg kan holde til at holde huset pænt og rent, og ikke mindst lave mad samt lege og bruge tid med min dejlige datter
Jeg glæder mig utrolig meget til at skulle sættes igang om 4 uger, men det er slet ikke sådan er jeg vildt utålmodig, fordi jeg ikke kan holde tiden ud, jeg syntes bare det hele er skønt
Det er den sidste graviditet, har jeg/vi valgt pga. min sygdom, og det er bare helt vildt fantastisk har jeg nu har muligheden for at nyde min gravide mave de sidste ugers tid
Jeg går stadig til kontrol 2 gange om ugen, i form af skanninger og hos medicinerne ang. sygdommen, men det er bare dejligt at blive holdt øje med
Vi har fået gjort alt klar til lillebrors ankomst,:) Vuggen, liften, kravlegården, tøjet, pusletasken og det hele er klar, Barnepigen til vores datter er aftalt, og jeg føler der er styr på det hele
Fryseren er fyldt godt op med mad, til det første stykke tid, så vi ikke skal tænke på det, og i dag har jeg sørme brugt 4000 kr. på tøj til min datter så hun har til det næste stykke tid
Og ja, så har jeg da også købt nogle gode joggingbukser, t-shirts og amme BH'er, Så jeg er bare SÅ klar, ..
Selvfølgelig har jeg stadig mine bekymringer i form af hvad medicinen gør ved lillebror osv, Men det hele er bare blevet så meget bedre på det sidste, at det hele bare ser lyst og dejligt ud
Ja, nu blev det lige lidt langt, men ville bare dele min glæde med jer
Knus Marie,
jun 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 40 Svar: 142
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 892
mar 2010
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 72 Svar: 1.053
nov 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 73 Svar: 1.557