{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
814 visninger | Oprettet:

Glædes indlæg, min sygedom {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Jeg har oprettet flere trælse indlæg pga. sygdom som er opblusset herunder graviditeten, indlæggelser, og skyld følelse overfor min datter smiley !

MEN VED I HVAD ! Nu kommer der altså et dejligt positivt indlæg, for jeg har det så MEGET bedre end jeg har haft længe smiley

Jeg er kommet på høj dosis medicin, er kommet hjem fra sygehuset og er nu næsten 100% smertefri i forbindelse med min sygdom smiley

Jeg har lige pludselig fået ALT min overskud tilbage, hvilket vil sige at jeg nyder den sidste tid hvor vi bare er os 3 herhjemme, at jeg kan holde til at holde huset pænt og rent, og ikke mindst lave mad samt lege og bruge tid med min dejlige datter smiley

Jeg glæder mig utrolig meget til at skulle sættes igang om 4 uger, men det er slet ikke sådan er jeg vildt utålmodig, fordi jeg ikke kan holde tiden ud, jeg syntes bare det hele er skønt smiley

Det er den sidste graviditet, har jeg/vi valgt pga. min sygdom, og det er bare helt vildt fantastisk har jeg nu har muligheden for at nyde min gravide mave de sidste ugers tid smiley

Jeg går stadig til kontrol 2 gange om ugen, i form af skanninger og hos medicinerne ang. sygdommen, men det er bare dejligt at blive holdt øje med smiley

Vi har fået gjort alt klar til lillebrors ankomst,:) Vuggen, liften, kravlegården, tøjet, pusletasken og det hele er klar, smiley Barnepigen til vores datter er aftalt, og jeg føler der er styr på det hele smiley Fryseren er fyldt godt op med mad, til det første stykke tid, så vi ikke skal tænke på det, og i dag har jeg sørme brugt 4000 kr. på tøj til min datter så hun har til det næste stykke tid smiley

Og ja, så har jeg da også købt nogle gode joggingbukser, t-shirts og amme BH'er, smiley Så jeg er bare SÅ klar, ..

Selvfølgelig har jeg stadig mine bekymringer i form af hvad medicinen gør ved lillebror osv, smiley Men det hele er bare blevet så meget bedre på det sidste, at det hele bare ser lyst og dejligt ud smiley Ja, nu blev det lige lidt langt, men ville bare dele min glæde med jer smiley

Knus Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædes indlæg, min sygedom
Kommentér på:
Glædes indlæg, min sygedom

Annonce