{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.387 visninger | Oprettet:

Skønnet uge 33?? :) {{forumTopicSubject}}

Hej BG smiley

Jeg var til skanning i går, hvor lillemanden blev skønnet til at veje knap 1900 gram, i uge 32+4 hvilket vil sige ca 10% under gennemsnittet, .. Jeg bliver sat i gang uge 38, så han bliver ikke den største dreng.. Jeg tænker lidt at han vejer meget lidt, da min datter på dette tidspunkt vejede 600 gram mere, smiley

Så hvad blev jeres skønnet til på dette tidspunkt, ? Og hvad vejede de ved ankomsten?

Ifølge sidste skanning jeg var til, for 3 uger siden, skulle han kun have taget 80 gram på, på de 3 uger.. Men de sagde i går, at han sikkert havde målt forkert sidste gang, for tallene passede ikke så godt sidst, så de var ikke vildt bekymrede..

Men jeg skal skannes igen den 17 Januar, da jeg får noget medicin, som kan gøre at han ikke tager på, og så tager de ham selvfølgelig ud, smiley

Men ja, ville bare hører hvad jeres vejede her omkring, og da de kom ud?? For kan ikke vurdere, om jeg skal købe lidt tøj i en mindre størrelse, ..

Knus Marie,

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Vandrør-skade 1.300 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skønnet uge 33?? :)
Kommentér på:
Skønnet uge 33?? :)

Annonce