{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Rengøring i lejlighed 1.000 kr.
  • Baghjul på cykel punkteret. 350 kr.
  • Vinduespudsning 700 kr.
  • rep. af vaskemaskine Miele W1 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  scanning uge 16
  • #1   14. okt 2008 Ja det kan man godt , hvis det er en læge der vil oplyse det .

• #2   14. okt 2008 jeg fik kønnet afvide da je var 19 uger henne

• #3   14. okt 2008 ja ellers må jeg bare vete til jeg skal til misdannelsescanning i uge 20

• #4   14. okt 2008 ja det var også 3 d scanning ikke? nej men vil så gerne vide det denne gang

• #5   14. okt 2008 okay troede at 3 d så kunne de bedre se hvad det var..

• #6   14. okt 2008 Jeg synes nu de plejer at være meget søde til eller det er i hvert fald hvad jeg personligt har oplevet begge gange jeg har ventet mig at spørge om vi ville vide kønnet hvis det kunne ses, de har så også haft sagt at man aldrig kan være 100% sikker men du kan jo evt. selv spørge om hvis de kan se det om de så vil sige det.

Vil i meget gerne vide det kan i jo også vælge at få lavet en 3D/4D scanning de er meget nøjagtige... Mange steder kan du købe dig til en scanningspakke hvor du får en tidlig scanning hvor du får køn hvis man ønsker det plus de tjekker for misdannelser osv. og så få du en scanning hen mod slutningen af graviditeten hvor du ligesom ser bebsen færdig hvis man kan sige det sådan.
    Kan varmt anbefales. :o)

• #7   15. okt 2008 Md scanningen man normalt får det at vide ved (hvis det ikek samler benene elelr ligger besværligt) er også 2D scanning.

Så hvis du er heldig og de kan komem til at se så ja, så kan du godt få det at vide i uge 16.
    Det er først der fra uge 15-16 stykker man sådan kan være heldig at se det så hvis du er heldig kan du godt. Spørg efter det, om de ikke lige vil forsøge at gå derned med scanneren.
    har hørt 2 andre fra en anden terminsgruppe der fik det at vide da de var 16+1 og 15+4 men den ene ved jeg var 3D scanning hun betalte for, og husker ikke om den anden også var eller om det var 2D

men siger de nej så prøv at få plaget det igennem alligevel, for forstår godt at du vil vide det. Er helt syg efter at vide kønnet og har været det hele tiden, men er 23+5 nu og til min meget sene MD scanning i uge 21+5 fik jeg kun at vide at det måske var en pige men hun var usikker fordi den samlede benene så måske kan du heller ikke til MD scanning, det er vist lidt over halvdelen hvor de ikke kan se det
    så ville være dejligt hvis du kan få svaret nu i stedet for hvis du venter og der er nitte ved MD'en. Så har du hele to forsøg og det er da sjovest hvis man ikke skal vente på MD'en hvis de kan sige det nu

Kommentér på:
scanning uge 16

Annonce