Træt af sætningen: Det er jo normalt {{forumTopicSubject}}
Ja, den sætning har jeg bare hørt så meget og jeg er så træt af at høre på det. Selvom folk måske siger det for at være flinke så hjælper det bare ikke.
Jeg var gravid med tvillinger men mistede den ene i 12. uge. Jeg ved godt at iflg statestikker, så er det normalt. Men det gør det bare ikke nemmere for mig at jeg mistede en bror eller en søster til mit barn. Folk kan ikke forstå at det gjorde og stadig gør ondt indeni.
Ved sidste scanning fandt vi så ud af, at moderkagen ligger forkert. Dvs den ligger og spærrer for'udgangen'.
Så hvis det ikke når at ændre sig, så er det kejsersnit vi skal overveje.
-og så kom ellers alle de kloge hoveder med at kejsersnit er så nemt og det skal jeg bare være glad for. Men det er jeg ikke!
Nu har jeg så været oppe og få taget en blodprøve og en urinprøve fordi de mener der muligvis er urinvejsinfektion og symptomer på svangerskabsforgiftning.
Urinvejsinfektion ved jeg godt er normalt når man er gravid, men jeg er virkelig nervøs over det med svangerskabsforgiftning.
I morgen kommer så en forsikringsmand fordi vi har haft vandskade og min morfar er meget alvorligt syg og ligger på 5 uge på hospitalet. Da jeg skulle på arbejde i morges manglede min cykel. -jeg har lige købt den for en uge siden.
Så lige nu kunne jeg bare godt bruge en varm seng og ikke se på andet en bagsiden af mine øjenlåg.
Undskyld mit sure opstød, men jeg havde lige brug for at få det ud. Tak fordi I gad at læse det.
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
Hvor langt er du henne og hvornår får du svar på prøverne ang. Svangerskabsforgiftiningen?
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Jeg håber på at det er tilfældingt at de symptomer og den prøve de har taget viser at der er en risiko. Jeg ville bare blive rigtig glad hvis de ringede og sagde at de havde svaret til mig allerede nu...
aug 2011
maj 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 403 Svar: 2.282
Håber for dig den er negativ
jul 2008
Følger: 20 Følgere: 22 Babyer: 2 Emner: 175 Svar: 2.881
aug 2011
Min kollega fortalte mig at hun først fik det da hun var lidt over halvvejs... Men så kom jeg til at tænke på at det er jeg jo også nu.
Jeg er sikker på at det hele nok skal gå, men nu er der bare lige lidt for meget der går den forkerte vej.
På vej hjem kørte jeg lige forbi hospitalet og besøgte min morfar. For første gang er der fremskridt med ham. :o)
Det var bare så dejligt at se og gav mig lige lidt energi igen.
Så nu må jeg bare vente på prøven i morgen. Men tiden er lang....
Træt af sætningen: Det er jo normalt