{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

slut! {{forumTopicSubject}}

vi var til vores første skanning i dag (nakkefold) hvor jeg gerne skulle være 3 mdr henne det viste så på skanningen at barnet ingen hjertelyd havde og at den kun var 2 cm det svare til at man ca er 8 uger henne. og jeg skulle rigtig være 3 mdr henne. skal have en udskrabning i morgen. det er bare det værste der er sket. det eneste jeg kan tænke på nu er bare at få dagen i morgen overstået. ønsker ikke for nogen andre at i skal opleve det. vi var ellers lige begyndt at glæde os!
jeg havde lige brug for at komme ud med det.
ønsker jer andre sort held og lykke med jeres små. håber at jeg en dag også bliver mor!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slut!
  • #1   13. okt 2008 havde godt nok haft tanken længe for har ikke haft kvalme eller brystspændinger længe. men det er bare ikke rart at sådan en lykkelig dag skal ende så trist.

• #3   13. okt 2008 Mia : det gør mig ondt at høre smiley

• #4   13. okt 2008 øv hvor kedeligt for jer !!!

• #5   13. okt 2008 ja det er hårdt. skal bare have dagen overstået i morgen! var ellers begyndt at glæde mig.

• #6   13. okt 2008 men jeg viste den var galt med det samme for den var så lille og den havde slet ikke rigtig udviklet sig. den havde fået arme og ben men det andet var bare en klump.

• #7   13. okt 2008 ej det er jeg ked af at høre.. håber i kommer oven på igen

• #8   13. okt 2008 Mia S:

Sikke en forfærdelig oplevelse! Det er jeg ked af at høre.

Ja det sker jo desværre for 25% men hvor er det hårdt at det lige er en selv. Kroppen opdagede i tide at der var noget galt og sorterer det fra. De flestes kroppe opdager om der er noget galt hurtigt og sorterer det fra inden den 12 uge. Det er selvfølgelig ikke altid at den opdager det, men det ville næsten have været enbnu hårdere hvis du nåede til misdannelses scannigen og fik det at vide der at der var noget galt hvis kroppen havde misset fejlen.
    Mange bliver hurtigt gravide igen efter sådan et tilfælde, det håber jeg også du gør og det går godt og i hurtigt kan komme til at glæde jer igen så I ikke skal igennem det igen.

• #9   13. okt 2008 det står i den folder vi har fået at man skal vente lidt med at blive gravid ved ikke helt hvorfor men vil spørger der ude i morge. men jeg er også gladfor at vi ikke skulle stå overfor det valg hvis vores barn var handicappede om vi ville have det eller ej. men som sagt det skal bare overstået i morgen også må vi se hvad der sker. men håber at jeg bliver hurtig gravid.

• #10   15. okt 2008 det er jeg ked af at hører ,,, det må være forfærdeligt... held og lykke med at blive gravid igen, og krydser fingre for at alt går som det skal..

• #11   15. okt 2008 så er det overstået var på sygehuset kl 11 og kom ind kl 22 hvor jeg har fastet siden mandag morgen til tirsdag aften kl 23 så det var en lang dag. men det var hurtig overstået. og er bare glad for at det er overstået nu. er der nogen af jer der ved hvor hurtig efter man kan blive gravid og hvis i har været ude for det samme hvor hurtig efter blev i gravide.
    vi ønsker os bare så højt en baby sammen.

1000 tak for jeres støtte, er dejligt at snakke med nogen om alt det man er igennem
    krammer os

• #12   15. okt 2008 det håber jeg virkelig på!

• #13   15. okt 2008 Ja ville også vente 14 dage så dit underliv lige kan komme sig igen.

vil også bare klø på efter de 14 dage, har hørt om nogen herinde hvis de ville komme herind og skrive som selv har fortalt at de blev gravide hurtigt efter og det så resulterede i det barn de har nu. Nogen blev gravide samme ægløsning lige efter, altså kun en måned og der er vist et par stykker lige efter hinanden der fortalte at det var sket for dem, og det var kun lige dem fra tråden. For det har været oppe før så det er ikke umuligt, men man skal selvfølgelig være lidt heldig hvis man rammer plet første gang uanset sponatn abort eller ej, så fortvivl ikke hvis det ikke lige sker første elelr anden gang, det er jo helt normalt, men måske er du en af de heldige

Kommentér på:
slut!

Annonce