slut! {{forumTopicSubject}}
vi var til vores første skanning i dag (nakkefold) hvor jeg gerne skulle være 3 mdr henne det viste så på skanningen at barnet ingen hjertelyd havde og at den kun var 2 cm det svare til at man ca er 8 uger henne. og jeg skulle rigtig være 3 mdr henne. skal have en udskrabning i morgen. det er bare det værste der er sket. det eneste jeg kan tænke på nu er bare at få dagen i morgen overstået. ønsker ikke for nogen andre at i skal opleve det. vi var ellers lige begyndt at glæde os!
jeg havde lige brug for at komme ud med det.
ønsker jer andre sort held og lykke med jeres små. håber at jeg en dag også bliver mor!
jun 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 6 Svar: 12
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 63 Emner: 358 Svar: 3.901
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
jun 2008
jun 2008
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Sikke en forfærdelig oplevelse! Det er jeg ked af at høre.
Ja det sker jo desværre for 25% men hvor er det hårdt at det lige er en selv. Kroppen opdagede i tide at der var noget galt og sorterer det fra. De flestes kroppe opdager om der er noget galt hurtigt og sorterer det fra inden den 12 uge. Det er selvfølgelig ikke altid at den opdager det, men det ville næsten have været enbnu hårdere hvis du nåede til misdannelses scannigen og fik det at vide der at der var noget galt hvis kroppen havde misset fejlen.
Mange bliver hurtigt gravide igen efter sådan et tilfælde, det håber jeg også du gør og det går godt og i hurtigt kan komme til at glæde jer igen så I ikke skal igennem det igen.
jun 2008
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jun 2008
vi ønsker os bare så højt en baby sammen.
1000 tak for jeres støtte, er dejligt at snakke med nogen om alt det man er igennem
krammer os
jun 2008
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
vil også bare klø på efter de 14 dage, har hørt om nogen herinde hvis de ville komme herind og skrive som selv har fortalt at de blev gravide hurtigt efter og det så resulterede i det barn de har nu. Nogen blev gravide samme ægløsning lige efter, altså kun en måned og der er vist et par stykker lige efter hinanden der fortalte at det var sket for dem, og det var kun lige dem fra tråden. For det har været oppe før så det er ikke umuligt, men man skal selvfølgelig være lidt heldig hvis man rammer plet første gang uanset sponatn abort eller ej, så fortvivl ikke hvis det ikke lige sker første elelr anden gang, det er jo helt normalt, men måske er du en af de heldige
slut!