{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
19.196 visninger | Oprettet:

Gravid uge 38 - mens smerter {{forumTopicSubject}}

jeg er idag 37+5 henne og snart i uge 38 .
jeg har i nat og her i dag , mens smerter , især omme i lænden. kan det være tegn på der snart sker noget ? .
jeg har ikke som sådan mærket noget til plukveer , så ved ikke helt hvordan de føles . men hold op hvor jeg øm i lænden idag .


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid uge 38 - mens smerter
  • #1   1. dec 2011 Det kan sagtens være tegn, men det kan også bare være plukkeveer eller at du giver dig/kroppen forbereder sig.

    Jeg havde masser af tegn på fødsel fra 4 uger før termin, men blev sat igang 41+0 og fødte 41+2 smiley så intet er sikkert andet end at man må vente i spænding smiley

    Pøj pøj herfra


  • #2   1. dec 2011 hmmm er det en vedvarende smerte eller kommer og går det lidt....??



  • #3   1. dec 2011 lige nu kommer det og går lidt , og for ca 30 min siden syntes jeg det føltes som om den var vedvarende . (: . har også lidt øget udflåd idag . og har svedt vildt meget i nat .

  • #4   1. dec 2011 det hele er også bare så nyt nu når det er første gang . har bare sådan en underlig fornemmelse af at der ikke går længe endnu . men man ved jo aldrig , han kommer jo når han er klar (:

  • #5   1. dec 2011 Hvis (når) du får veer, er du ikke i tvivl smiley

    Smuk mave du har


  • #6   1. dec 2011 mange tak (:
    man bliver bare lidt nervøs for om man nu mærker dem når de kommer . min veninde mærkede kun plukveer da hun tog på fødegangen , og 2 timer efter havde hun født en dejlig lille dreng .


  • #7   1. dec 2011 Jeg tror det er de færreste der ikke mærker noget eller føder hurtigt. Jeg mærkede i den grad fødslen, og der underlige er at lige efter jeg havde født var jeg klar til at gøre det igen smiley

    Glæd dig til du skal presse. Dét er fedt! smiley


  • #8   1. dec 2011 tror ikk du vil være i tvivl men på mig ku det godt lyde ldt som om der snart vil ske noget... jeg havde første gang selv meget underligt den 9 august ku ikk rigtig spise var rastløs havde ondt og vi var endda til fødselsdag dagen efter kl 13.14 kom min søn til verden... det var i 2009... og det var min første... jeg blev først klar over ved 2 tiden om natten at det var veer selvom det have været igang i mange timer allerede der...

  • #9   1. dec 2011 Jeg kender det så godt smiley jeg var så i tvivl om jeg mærkede mine veer, smiley og da vandet gik 39+3 om morgenen kl 5.20 var der ingen veer så tænkte hmm der sker nok intet og mærker dem nok ik.. men det tog jeg i mig igen kl 7 kom de VILDESTE smerter kan ikke beskrive dem men var ikke i tvivl om jeg havde veer... kl 9.55 fødte jeg min dejlige lille prinsesse...

    Så tror helt sikkert nok du ska mærke når du får veer og du er ikke i tvivl smiley

    Med hensyn til de mens lignende smerter kan det sagtens være plukveer eller din krop der gør sig klar, jeg havde mens lignede smerter og mange plukveer dagen inden jeg fødte men til aften holdte de op og sov som en sten den nat (1 gang i de 9 mdr næsten smiley )



  • #10   1. dec 2011 Ikke alle mærker veer:) men du har du jo smerter så mon ikke du nok kan:) jeg mærkede intet efter mit vand gik, ventede maksimal tid på veer- de kom ikke så skulle på fg til tjek, var 5cm åben, uden veer eller smerter, altså jeg var faktist i aktiv fødsel;) 3 timer om 20 minutter senere var min søn på min mave:) fik ve drop. Det var første gang. held og lykke herfra:)

  • #11   1. dec 2011 mange tak (: . Håber på at kunne mærke det . nu må vi se hvornår det sker . har bare den der underlige fornemmelse af at der ikke går mange dage før der sker noget , men nu må vi se , han kommer jo når han er klar til det . Og det giver mig lidt ro at læse de ting i har skrevet .

  • #12   1. dec 2011 ja som der tidligere er skrevet er du ikke i tviul når du får en rigtig ve... kan tydeligt huske fra min første graviditet at jeg var så meget i tviul hver gang jeg fik plukveer og mens smerter... men da de første veer kom.... ja så var jeg IKKE i tviul .. :0) Men menssmerter er ofte tegn på det hele gør sig klar :0) jeg fødte i 38+5 første gang, så det kan være du snart føder ;0)

  • #14   1. dec 2011 okay (: nu må vi se hvad der sker . (: har godt nok stadigvæk ondt . men regner med at ringe til fg sener hvis de bliver værre . (:

  • #15   1. dec 2011 uhhh er spændt på og følge med i om der snart sker noget for diiig

  • #16   1. dec 2011 skal nok lige skrive hvis der sker mere, er stadig øm og sådan , men vil lige vente og se hvad der sker i løbet af dagen . jeg skal nok give en update , hvis der sker mere (:

  • #17   1. dec 2011 det er forståeligt.... smiler....

  • #18   2. dec 2011 ringede til fødgangen igår , hende jeg snakkede med sagde at det godt kunne lyde som opstart på veer , og at hun syntes jeg skulle tage to panodiler , og få sovet hvis der nu ville ske mere i løbet af natten skulle jeg ringe . men det gik lidt i sig selv . og nu har jeg så lidt smertr her til morgen igen . men nu må vi se om det går i sig selv igen eller om der sker noget i løbt af weekenden . (:

  • #19   2. dec 2011 oki venter da spændt.... smiler

  • #20   2. dec 2011 Det er spændende om der snart sker noget smiley

  • #21   2. dec 2011 Det ville være skønt hvis der sker noget , smerterne er ikke så slemme mere , men de er der stadig . men syntes ikke min mave bliver hård som den skal under veer .

Kommentér på:
Gravid uge 38 - mens smerter

Annonce