{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.358 visninger | Oprettet:

Gravid og arb i landbrug {{forumTopicSubject}}

Hej

Så prøver jeg lige med mit første indlæg her på siden smiley

Jeg er landbrugs studerende og havde netop påbegyndt min 2. praktikperiode (15mdr) da jeg fandt ud af at jeg var gravid. Det var ikke planlagt, men vi er selvfølgelig glade.
Jeg er nu 14 uger henne i graviditeten.

Lider af en bindevævs sygdom der gør at jeg har meget hypermobile led, så det har også været en bekymringsfaktor i det allerede for belastende arbejde for min krop. Men jeg nyder arbejdet med dyr.
Arbejder på en kvæggård med malkekvæg (4 malkerobotter).

Der har været mange tanker omkring arbejdet, og information om løft, medicinhåndtering og generel meget fysisk arbejde har været sparsom at finde syntes jeg, og noget af det jeg har savnet mest indtil videre er at kunne læse om andres erfaring indenfor selve landbrugsarbejdet under graviditet.

Så jeg vil meget gerne høre fra jer derude som er/har været gravide imens i arbejdede med landbrug om hvordan jeres oplevelse, tanker, bekymringer var i forløbet osv.

Glæder mig til at læse fra nogle med-bøndere smiley
(om det så er kvæg, svin, heste er ligemeget - bare staldarbejde generelt).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Møbelsamling 1.000 kr.
  • Spartlet en ny åbning i væg 1.500 kr.
  • Elektriker 1.620 kr.
  • Stubfræsning 2.500 kr.
  • Havearbejde 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravid og arb i landbrug
  • #1   20. nov 2011 Har dog ingen erfaring med dit spg. Men vil lige ønske dig velkommen, og tillykke med graviditeten

• #2   20. nov 2011 ***Mor til Frederikke Emma-Line og Milla-Marie** *: