{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.798 visninger | Oprettet:

Opdatering fra mig af,,, {{forumTopicSubject}}

Ja mit indlæg igår med plukveer og smerter resulterede i at veerne startede lidt i 12 igår aftes.. efter et stykke tid begyndte jeg at tage tid på dem og havde veer hver 4 minut.. da kl. var 3 kunne jeg bare ikke mere så jeg gik i bad mens manden forsøgte at ringe til FG.. Han fik fat i en sød JM der bad os komme ind.. så os få pakket de sidste ting og ringe mine forældre op da de skal hundesitte.. Hjem med hundene og så ud på FG.. Her blev vi mødt af en sød sød Jm og en studerende.. de undersøgte maven og fik kørt en kurve og alt var fint havde veer hvertfald.. Hun ville så undersøge mig indvendigt og kunne der konstatere at jeg havde 1 cm tilbage af livmoderhalsen og var LUKKET smiley
Fik tilbudt at sove der eller tage hjem.. så vi valgte at tage hjem.. fik 2 pamoler at sove på.. Jah right fik ikke sovet et eneste minut da vi kom hjem, manden derimod sov som en sten.. da kl. var 7 kunne jeg ikke være nogle steder.. veerne kom med 1 minuts mellemrum.. så vi ringede til FG igen og de bad os komme ud inden for ½ time.. Da vi kom derud blev vi vist ind i undersøgelseslokalet igen og ind kom den sødeste JM.. vi fik kørt kurve igen og alt var godt bortset fra at mine veer drillede lidt.. hun undersøgte mig og kunne nu konstatere at jeg var 1 cm åben og ingen livmoderhals tilbage.. jah et skridt nærmere... men blev så sendt hjem med noget stærkere smertestillende da hun mente min krop havde brug for at sove..
Så vi kom hjem, fik lidt mad og jeg spiste de 2 piller og sov næsten 3 timer.. derefter er mine veer gået lidt i stå og er nu meget ureglmæssige igen og er begyndt at kaste mad op smiley :(

Er virkelig fortvivlet for har smerter og er dårlig og ved ikke hvad udsigterne er, om det går i sig selv eller om det er ved at udvikle sig.. kunne tude.. og så allerede smiley

Ville lige give en update herfra.. smiley en lidt trist en.. ved ikke hvor jeg skal gøre af mig selv snart..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klip af buske og hæk 2.000 kr.
  • Dørhåndtag 650 kr.
  • Installere vaskemaskine 500 kr.
  • Fix the leg of my bed 500 kr.
  • Fastsættelse af gelænder 500 kr.
  • Slå græs 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opdatering fra mig af,,,
Kommentér på:
Opdatering fra mig af,,,

Annonce