6. jul 2011 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Sys det tæt på nu - Kender i det? {{forumTopicSubject}}
Ja nu ramte vi os uge 37 her og egentlig kan lillesøster jo komme når som helst nu. Jeg har på intet tidspunkt været nervøs men nøj hvor er jeg begyndt at tænke meget nu.
Hvordan ser hun ud, er hun lige så nem som storebror var og ja så jeg begyndt at tænke meget over om hun fejler det samme som storebror selvom vi har været ved ekstra scanninger og de ikke har ku se noget på scanningerne MEN de ku jo heller ikke se noget på theis scanninger så ja vi ved jo først med sikkerhed når hun kommer ud at hun er sund og rask sys det er lidt irriterende at tænke så meget over det så nu må hun gerne snart komme ud:) og ja med theis var jeg overhovedet ikke i tvivl da mine veer startede vidste bare at nu var det nu men den her gang tænker jeg hvordan ved jeg at det er veer hver gang jeg får lidt ondt i maven tænker jeg var det en ve?
ja jeg bekymre mig vist lidt for meget ik:) Vi må vente til hun er klar så skal hun nok komme ud og se verden:)
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
jul 2011
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
Her er jeg ikke nervøs, men tænker meget over, hvordan det bliver denne gang. Sarah har været rigtig nem hele vejen igennem. Hvis nu lillebrøster får kolik eller bliver ørebarn, hvordan klarer jeg lige den? Og ikke mindst fødslen. Blev sat igang med Sarah 41+0 og hun blev født 41+2 om aftenen og blev efterfølgende indlagt på neonatal. Mon jeg skal igennem samme tur denne gang? Eller kan jeg få lov til selv, at gå igang og tage hjem kort tid efter fødslen? Osv...
Venter spændt
jul 2011
håber du går igang selv og ikke skal igennem det samme igen. og ja der er bare så mange spørgsmål her til sidst og lige meget hvor meget man tænker over det får man jo ikke svar før baby selv vil ud:)
jul 2011
jeg sys når man tænker 3 uger tilbage og hun kan komme når som helst så tænker jeg de 3uger går hurtigt men når jeg så tænker vi skal snart være forældre igen så måtte det gerne gå hurtigere:)
var slet heller ikke i tvivl om det var veer jeg havde med theis men kan ikke huske hvordan det var at have veer så hver gang der er det mindste tænker jeg er det mon nu:)
Sys det tæt på nu - Kender i det?