{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

De der bevægelser... {{forumTopicSubject}}

Ja nu sidder jeg her og blir i tvivl om jeg skal være bekymret eller egentlig bare slå det lidt hen. Gider ikke være pyldret og bekymre mig for meget jo..

Men her de sidste 2 dage har lillemanden været lidt sløv i maven.. igår kom bevægelserne sådan op af dagen og igår aftes endte det med at han egentlig var ret så aktiv da jeg også først kom igang med at lave lidt..

Men her idag synes jeg hans bevægelser er noget anderledes.. kan mærke han bevæger sig inde i maven sådan engang imellem men får ikke hans fod i siden som jeg plejer.. det har jeg fået de sidste mange mange uger men ikke idag.. det er som om han måske har drejet sig.. kan mærke ham ved hoften og ovre i venstre side får jeg nogle små stød men mærker ikke spark og fod og det som normalt..

Var jo på FG i fredags og så han havde det godt, dog lidt stresset men ikke andet så vil ikke være pyldret..

Har i andre erfaring med at de er mere sløve nogle dage når man er så langt eller hvordan? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.
  • Rengøring af badeværelse 500 kr.
  • Vægmonterin af skænk 771 kr.
  • Wc afløb 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De der bevægelser...
  • #1   28. sep 2011 er du bekymret, så ring til FG..

Men Jeg sys heller ikke bettemanden var så aktiv få dage før fødslen.

Holde de øje med dig når de ved den lille er en smule stresset?

• #3   28. sep 2011 Ved ikke om jeg er bekymret nok til at ringe til FG..

De kørte kurver på mig indtil han ikke var stresset mere i fredags så er egentlig rolig på det punkt..

Dina.. nej det tænker jeg også.. og selvom han står fast kan de vel godt ændre ben retning og sådan noget?

Kan mærke han møffer lidt ovre i højre side nu og får noget der minder om en hæl i skindet...

• #5   28. sep 2011 Han kan stå og dreje rundt i dit bækken og det gør pokkers ondt ! smiley

Du kan altid ringe og snakke med dem , de tager det meget seriøst hvis man ikke mærker så meget liv .

• #6   28. sep 2011 Har fået min fod tilbage i siden af maven nu.. så er ikke så bekymret lige nu.. men hvis det fortsætter ringer jeg selvfølgelig derud..

Det er lidt ligsom når man endelig ankommer til FG efter at ha været bekymret over bevægelserne.. så bevæger de sig vildt..

Sådan var det efter jeg oprettede tråden.. smiley men ja bare der er liv i ham så er det jo dejligt smiley

Kommentér på:
De der bevægelser...

Annonce