4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
De der bevægelser... {{forumTopicSubject}}
Ja nu sidder jeg her og blir i tvivl om jeg skal være bekymret eller egentlig bare slå det lidt hen. Gider ikke være pyldret og bekymre mig for meget jo..
Men her de sidste 2 dage har lillemanden været lidt sløv i maven.. igår kom bevægelserne sådan op af dagen og igår aftes endte det med at han egentlig var ret så aktiv da jeg også først kom igang med at lave lidt..
Men her idag synes jeg hans bevægelser er noget anderledes.. kan mærke han bevæger sig inde i maven sådan engang imellem men får ikke hans fod i siden som jeg plejer.. det har jeg fået de sidste mange mange uger men ikke idag.. det er som om han måske har drejet sig.. kan mærke ham ved hoften og ovre i venstre side får jeg nogle små stød men mærker ikke spark og fod og det som normalt..
Var jo på FG i fredags og så han havde det godt, dog lidt stresset men ikke andet så vil ikke være pyldret..
Har i andre erfaring med at de er mere sløve nogle dage når man er så langt eller hvordan?
feb 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 101 Svar: 582
Men Jeg sys heller ikke bettemanden var så aktiv få dage før fødslen.
Holde de øje med dig når de ved den lille er en smule stresset?
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
De kørte kurver på mig indtil han ikke var stresset mere i fredags så er egentlig rolig på det punkt..
Dina.. nej det tænker jeg også.. og selvom han står fast kan de vel godt ændre ben retning og sådan noget?
Kan mærke han møffer lidt ovre i højre side nu og får noget der minder om en hæl i skindet...
apr 2008
Følger: 27 Følgere: 31 Babyer: 1 Emner: 144 Svar: 2.878
Du kan altid ringe og snakke med dem , de tager det meget seriøst hvis man ikke mærker så meget liv .
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Det er lidt ligsom når man endelig ankommer til FG efter at ha været bekymret over bevægelserne.. så bevæger de sig vildt..
Sådan var det efter jeg oprettede tråden..
De der bevægelser...