1.296 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
19. mar 2008 Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
Milepæl - YES :) {{forumTopicSubject}}
så kan JEG endelig skrive at jeg har nået den første milepæl
er så glad .. Ihhhhh glæder mig så meget til at få NF tiden så vi kan se om baby er sund og rask
lige et glædes indlæg
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.226
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
Her Dina...
Tillykke søde... glæder mig til at høre om din NF
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
er der lavet en tråd om det?
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
mar 2008
Følger: 81 Følgere: 80 Emner: 247 Svar: 8.514
mar 2008
Følger: 40 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 518 Svar: 2.780
Milepæl - YES :)